اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه دسترسی 600 روستای کردستان مسدود شد/انجام 500 هزار تن برف‌روبی در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از مسدود شدن مجدد 600 راه روستایی در استان خبر داد و گفت: طی 72 ساعت اخیر 500 هزار تن عملیات برف‌روبی انجام شده است.

راه دسترسی 600 روستای کردستان مسدود شد/انجام 500 هزار تن برف‌روبی در استان

محمدراشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی 72 ساعت گذشته تاکنون بیش از 500 هزار تن عملیات برفروبی در سطح محورهای اصلی، فرعی و راه‌های روستایی توسط راهداران انجام شده است.

به گفته وی، در موج اول بارشی استان که از روز یکشنبه شروع شد راه ارتباطی بیش از 620 روستای استان مسدود شده بود که با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری راه 540 روستا بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه در مجموع راه دسترسی به بیش از یک هزار روستا در این مدت بازگشایی شد، تصریح کرد: شروع موج دوم بارش‌ها از روز پنجشنبه هم مجدد موجب مسدود شدن راه‌های روستایی شد.

به گفته وی، هم اکنون راه دسترسی به 600 روستا در استان مسدود است که صبح امروز بازگشایی این راه‌ها آغاز خواهد شد.

مدرس‌گرجی در مورد وضعیت محورهای اصلی در استان هم گفت: محور سقز به بانه به دلیل وقوع چندین مورد بهمن از شب گذشته مسدود اعلام شده است.

به گفته وی، با توجه به بارش برف و کولاک که از شب گذشته در استان شروع شده است، محور مریوان به سروآباد هم مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: اولویت در بازگشایی راه‌ها با محورهای اصلی است و تیم‌های راهداری بعد از آن، بازگشایی راه‌های روستایی را از شاخه‌های اصلی به سمت ریزشاخه‌ها انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2330/71/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول