اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

بازدید رئیس دفتر رییس جمهور از مرکز اسلامی مسکو

رییس دفتر رییس جمهور در ادامه دیدارهای هیات عالیرتبه ایران در سفر به فدراسیون روسیه، از مرکز اسلامی مسکو، بازدید کرد.

بازدید رئیس دفتر رییس جمهور از مرکز اسلامی مسکو

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور رییس دفتر رییس جمهور در ادامه دیدارهای هیات عالیرتبه ایران در سفر به فدراسیون روسیه، از مرکز اسلامی مسکو، بازدید کرد.

اسماعیلی در جریان این بازدید با حجت الاسلام والمسلمین صابر اکبری جدی رییس مرکز اسلامی مسکو دیدار کرد و در جریان آخرین و مهمترین تحولات و مسائل پیرامون مسلمانان فدراسیون روسیه و آسیای میانه قرار گرفت.

همچنین در این دیدار اسماعیلی از بخش‌های مختلف مرکز اسلامی مسکو بازدید کرد و در پایان این دیدار نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت نماینده دفتر ولی فقیه در فدراسیون روسیه، در حسینیه مرکز اسلامی مسکو برگزار شد.

گفتنی است آیت الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهور اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه به روسیه سفر کرد. رییس جمهور در این سفر با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه دیدار و درباره مناسبات دوجانبه راهبردی، مسائل منطقه ای و موضوعات بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

آیت الله رییسی همچنین ظهر امروز به وقت تهران با حضور در دومای روسیه مهم ترین دیدگاه های ایران در حوزه های مختلف را مطرح کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول