اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستور پرداخت بدهی‌های خارجی تراکتور توسط شرکت مس صادر شد/ شناسایی راه‌حل برای مشکلات حقوقی انتقال مالکیت

در نتیجه رایزنی‌های استاندار با وزیر کشور، مهمترین مرجع ذیصلاح و تصمیم‌گیر بر ضرورت استقلال شرکت مس آذربایجان و نیز حمایت از باشگاه پرهوادار تراکتور صحه گذاشته و الزام دستگاه‌ها برای همکاری در این زمینه را در دو بند تصویب و ابلاغ کرده است.

دستور پرداخت بدهی‌های خارجی تراکتور  توسط شرکت مس صادر شد/ شناسایی راه‌حل برای مشکلات حقوقی انتقال مالکیت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در ادامه پیگیری‌ها و توافقات برای حل و فصل مشکلات مالی باشگاه پرهواردار تراکتور و انتقال مالکیت آن، با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان، در دو روز گذشته جلسه ویژه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور استاندار و وزاری صمت و ورزش تشکیل شده و دستور پرداخت مبلغ قابل‌توجهی برای تسویه بدهی‌های خارجی تراکتور جهت باز کردن پنجره نقل‌و‌انتقالات توسط شرکت ملی مس ایران صادر شد. 

همچنین موافقت و دستور پیگیری تاسیس شرکت مستقل مس آذربایجان صادر شده و مقرر شد برای پیشگیری از مشکلات حقوقی مالکیت دولتی باشگاه‌های فوتبال(مشابه مشکلات سرخابی‌های پایتخت) از الگوی تاسیس شرکت مستقل برای مالکیت باشگاه تراکتور با اسپانسرینگ و سهامداری مس آذربایجان(مشابه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان) استفاده شود.

همچنین در نتیجه رایزنی‌های استاندار با وزیر کشور، مهمترین مرجع ذیصلاح و تصمیم‌گیر بر ضرورت استقلال شرکت مس آذربایجان و نیز حمایت از باشگاه پرهوادار تراکتور صحه گذاشته و الزام دستگاه‌ها برای همکاری در این زمینه را در دو بند تصویب و ابلاغ کرده است. 

زنوزی، مالک فعلی باشگاه نیز توسط مسئولان ارشد استان در جریان تصمیمات اتخاذ شده قرار گرفته و همکاری و پیگیری اجرای مصوبات را عهده‌دار شده است. وی بر این اساس متعهد به پرداخت ۴۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان فعلی جهت جلوگیری از جدایی آنها در نیم‌فصل و جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم در فصل جاری می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول