اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لیگ برتر والیبال| دیدار هراز آمل با آذرباتری در ارومیه نیمه تمام ماند

هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با هفت دیدار پیگیری شد که بازی لبنیات هراز آمل و آذرباتری ارومیه نیمه‌تمام ماند.

لیگ برتر والیبال| دیدار هراز آمل با آذرباتری در ارومیه نیمه تمام ماند

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی|هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه با هفت دیدار پیگیری شد و در این روز دو نماینده مازندران برابر حریفان صف آرایی کردند.

*دیدار لبنیات هراز و آذرباتری نیمه تمام ماند

دیدار تیم‌های لبنیات هراز‌ آمل و آذرباتری ارومیه درحالی که دو بر صفر به سود لبنیات‌هراز در جریان بود با دستور ناظرین بازی و داور مسابقه به دلیل اعتراض میزبان و هواداران این دیدار نیمه تمام ماند.

محمد ‌شعبان‌پور سرپرست لبنیات هراز در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لبنیات هراز پیرامون این دیدار افزود: بازی دو بر صفر به سود ما در جریان بود که پس از پایان ست دوم به دلیل اعتراض میزبان به داور دیدار و تصمیم داور و ناظر زمین بازی را ترک کردیم‌.

سرپرست تیم بزرگسالان لبنیات هراز اذعان داشت: هیچ بی احترامی در ارومیه به تیم ما نشد و اعتراض هواداران و تیم میزبان به داور بازی بود که با تصمیم آنها به ما اعلام شد زمین بازی را ترک کنیم و این دیدار ادامه نخواهد یافت.

بدین ترتیب با توجه به نظر داوران و ناظران این دیدار نیمه تمام ماند و با توجه به آرای گذشته این دیدار از سوی فدراسیون والیبال سه بر صفر به سود لبنیات هراز اعلام خواهد شد.

اما بعد از گذشت ۱۲ هفته از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان، فولاد سیرجان ایرانیان در هفته نوزدهم، موفق به جبران شکست مقابل نماینده رامسر شد.

شاگردان سعید رضایی که دور رفت را با شکست سه بر یک برابر هورسان رامسر پشت سرگذاشته بودند، این هفته در بازی خانگی با نتیجه مشابه سه بر یک و ثبت امتیازات ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های دوم تا چهارم به پیروزی رسیدند تا بازیکنان مسعود آرمات تنها در ست اول موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۱۸ شوند.

دیدار دو تیم در مدت زمان یک ساعت و ۴۶ دقیقه برگزار شد. محمد پژوه، علی یاوری، محمد محبوب عشق‌دوست و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، در این بازی نظارت و قضاوت داشتند.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول