اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازدید استاندار زنجان از تقاطع غیر همسطح راه‌آهن صائین‌قلعه

استاندار زنجان از ورودی اتوبان و تقاطع غیر هم سطح راه آهن شهر صائین قلعه بازدید کرد.

بازدید استاندار زنجان از تقاطع غیر همسطح راه‌آهن صائین‌قلعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و شهامی معاون توسعه منابع استاندار و نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس و جمعی از مدیران کل استان امروز به شهرستان ابهر(شهر صائین قلعه) سفر کرد و در نخستین بازدید خود که با استقبال مسؤولان شهرستان انجام شد، از ورودی اتوبان شهر صائین‌قلعه و تقاطع غیر هم سطح راه‌آهن شهر صائین‌قلعه بازدید کرد. 
در ادامه شهامی معاون توسعه منابع استاندار زنجان به عنوان معین و نماینده تام الاختیار برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با  امام جمعه‌ صائین‌قلعه، دیدار صمیمی با مردم، بازدید از پروژه نیمه تمام جاده ترانزیت، بازدید از استخر سرپوشیده، شرکت در جلسه شورای اداری آغاز و نهایتاً با شرکت در جلسه شورای اداری ابهر به پایان برد.


دعای خیر خانواده شهدا سرلوحه کار ماست 
معاون توسعه منابع استاندار زنجان برنامه‌های خود را با حضور در مزار شهدای گمنام آغاز و در ادامه به دیدار خانواده شهدا رفته و در منزل شهید علی معینی حضور پیدا کرد. 
مرتضی شهامی در این دیدار ضمن قدردانی از مادران شهید پای این مادر شهید را بوسید و گفت: امیدوارم دعای خیر همه مادران همراه ما باشد تا بتوانیم آنگونه که باید مسؤولیت خود را انجام دهیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.  
معاون توسعه منابع استاندار زنجان در ادامه ضمن بازدید از پروژه تکمیل شده استخر سرپوشیده افزود: از اینکه این پروژه تکمیل شده و راه‌اندازی نمی‌شود باید تدبیری صورت گیرد و اداره کل ورزش و جوانان باید در رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد. 
وی در ادامه از پروژه نیمه تمام جاده ترانزیت در مجاورت مجتمع خدماتی رفاهی و دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری صائین‌قلعه و خطرپذیری آن و ایجاد مشکلات اساسی برای شهروندان بازدید کرد. 
شرکت در جلسه شورای اداری شهر صائین‌قلعه معاون توسعه منابع استاندار زنجان در جلسه شورای اداری شهر صائین قلعه گفت: صائین قلعه از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و جا برای کار بیشتر است و از امروز به عنوان معین شهر صائین قلعه در خدمت مسؤولین و مردم هستم. 
وی در ادامه اضافه کرد: اقتصاد با حضور مردم حل می‌شود و مسولین هر چقدر هم که بدوند بدون حضور مردم حل نخواهد شد.  
معاون توسعه و منابع استاندار زنجان در پایان سفر یک روزه خود در شهر صائین‌قلعه دیدار صمیمی با مردم این شهر را داشته و مشکلات و موانع مردم را برسی و راهکار های لازم را ارائه کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول