اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ستاد اجرایی وسایل زندگی سیل‌زدگان رودان را تأمین می‌کند

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به هماهنگی با بنیاد مسکن برای بازسازی منازل تخریبی مردم رودان، گفت: اسباب و وسایل زندگی خسارت‌دیده مردم رودان در سیل و بارندگی اخیر از سوی ستاد اجرایی تامین خواهد شد.

ستاد اجرایی وسایل زندگی سیل‌زدگان رودان را تأمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عارف نوروزی عصر امروز در حاشیه بازدید از منازل سیل‌زدگان رودان اظهار داشت: طی این سفر منازل خسارت‌دیده از بارندگی‌های اخیر در محله گلستان رودان به‌طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اسباب و وسایل زندگی خسارت‌دیده مردم در سیل و بارندگی اخیر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین خواهد شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور تصریح کرد: کسانی که در اثر سیل و بارندگی احشام آنها نیز تلف شده است بر اساس گزارش فرمانداری شهرستان برای آنها جبران خسارت خواهد شد و ستاد اجرایی تأمین‌کننده احشام‌شان می‌شود.

وی از برقراری هماهنگی با بنیاد مسکن برای بازسازی منازل تخریبی مردم خبر داد و گفت: ستاد اجرایی سهم بسیاری در بازسازی منازل تخریبی خواهد داشت.

نوروزی خاطرنشان ساخت: متاسفانه آثار تخریب منازل مسکونی قابل توجه و گسترده است و امیدوارم با همکاری دولت مردمی و سایر نهادها گام‌های خوبی برای بازسازی این تخریب‌ها برداریم.

به گزارش فارس، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) کشور عصر امروز با همراهی سرپرست فرمانداری رودان و امام جمعه شهرستان با حضور در محله گلستان شهر رودان از نزدیک منازل تخریبی این منطقه را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/88059/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول