اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عنایتی: آماده بازی هستیم اما کرونای استقلال برای سلامتی تیم ما هم خطرناک است

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: اگر کرونای 17-16 نفر از استقلال را تایید کردند، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می افتد.

عنایتی: آماده بازی هستیم اما کرونای استقلال برای سلامتی تیم ما هم خطرناک است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز تیم هوادار اظهار داشت: بچه‌ها انگیزه زیادی دارند تا بتوانیم دور برگشت لیگ را با شرایط خوب و ویژه شروع کنیم. حساسیت جدول و امتیاز گیری را بازیکنان کاملا درک کرده‌اند. با انگیزه خوب آماده می‌شویم که بازی اول نیم فصل دوم را انجام بدهیم و ان شاالله با شرایط خوب برویم و چندروزی در کنار خانوده هایمان استراحت کنیم.

وی افزود: بعد از آن برگردیم و با انگیزه مضاعف بازی‌های خوبی توام با نتیجه‌گیری انجام بدهیم. نیم فصل اول از نظر فوتبالِ خوب، برای ما قابل قبول بود اما از نظر امتیازی می‌توانستیم از تجربه‌مان بیشتر استفاده کنیم. این اتفاق نیفتاد. ان‌شاالله در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم.

سرمربی هوادار در مورد کرونایی شدن چندین بازیکن تیم استقلال گفت: برای همه بازیکنان عزیز از جمله استقلال آرزوی سلامتی می‌کنم. شنیدم 17-16 بازیکن کرونایی دارند. ان‌شاالله هرچه سریعتر خوب شوند و به میادین برگردند. ما آماده برگزار مسابقه هستیم. الان هم به شدت تمرین می‌کنیم. خبری مبنی بر لغو یا تعویق بازی به ما نداده‌اند.

عنایتی تصریح کرد: آمادگی لازم را برای برگزاری بازی داریم. از باب اینکه دوستان 17-16 کرونایی دارند بحث سلامتی بازیکنان ما هم مطرح است. اگر تایید کردند، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می افتد. باید به این مساله ورود کنند. صددرصد آماده برگزاری بازی هستیم. اگر هم به عقب بیفتد می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم. شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آن‌ها استفاده کنیم. به هرحال در هر دو صورت آماده هستیم اما اولویت من سلامتی بازیکنان است. امیدوارم روی این مساله با وسواس بیشتری برنامه ریزی شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد.

وی در مورد لیست خروجی و ورودی هوادار عنوان کرد: مطمئنا برای پوشش نقاط ضعف‌مان مثل همه تیم‌ها خروجی داریم. با بازیکنانی صحبت کردیم. بعد از این بازی (با استقلال) ان شاالله فاز جدی تری می‌گیریم که بازیکنان جدیدی اضافه کنیم. هروقت صددرصد شد اعلام می‌کنیم که چه بازیکنانی رابه خدمت گرفتیم و چه بازیکنانی از ما جدا شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول