اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

همین امروز، کتاب‌های مورد علاقه‌تان را از نمایشگاه مجازی انتخاب کنید

همانطور که علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود، سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای جست‌وجو، انتخاب کتاب و افزودن آن به بخش علاقه‌مندی‌ها از امروز به روی مخاطبان باز شد.

همین امروز، کتاب‌های مورد علاقه‌تان را از نمایشگاه مجازی انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت این نمایشگاه به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از امروز چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) باز شد.

در این صورت مخاطبان از امروز بیست‌و‌نهم دی‌ماه می‌توانند وارد سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی ketab.ir شده، پس از ثبت نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند. همچنین پس از شروع نمایشگاه نیز مخاطبان می‌توانند کتاب‌هایی که انتخاب کرده بودند را سفارش داده و خریدشان را نهایی کنند که به صورت رایگان از طریق شرکت ملی پست به دستشان می‌رسد.

امکان خرید کتاب از سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برای عموم مردم فراهم خواهد شد و مخاطبان از یک‌شنبه (سوم بهمن‌ماه) با مراجعه به صفحه خود در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند کتاب‌هایی را که به بخش علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده‌اند، خریداری کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول