اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

«با نوای کاروان» آهنگران را با صوت بشنوید

کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران با عنوان «با نوای کاروان» تهیه و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

«با نوای کاروان» آهنگران را با صوت بشنوید

به  گزارش خبرگزاری فارس، کتاب گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران با عنوان «با نوای کاروان» به نویسندگی محمدمهدی بهداروند و به تهیه‌کنندگی تینا میرکریمی، صداگذاری فرزاد شعوف، صداپیشگی و روایت مهیار ستاری، سامان قلیج‌خانی، محمد تنهایی، حسن همایی، تینا میرکریمی، محمد امرایی، منیژه قاسمی‌فر و با همراهی محمدصادق آهنگران در سه قسمت، قسمت اول در ۳۴۳ دقیقه، قسمت دوم در ۴۳۴ دقیقه و قسمت سوم در ۲۳۴ دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «با نوای کاروان» تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران است که علاوه بر آنکه درباره مقاطع مختلف راوی سخن گفته است به فرازوفرودها، ناملایمت‌ها و تلاش‌های جهادگران فرهنگی در عرصه‌ دفاع مقدس و بین‌الملل نیز پرداخته است. نوحه‌هایی که راوی در عملیات‌های مختلف خوانده و دوستانی که داشته و روایت زندگی محمدصادق آهنگران در بخش برون‌مرزی و روایت شخصیت‌های تبلیغات جنگ از دیگر مباحث این کتاب است.

این کتاب در ۶ بخش اصلی و ۲۰ گفت‌وگو به تحریر درآمده است. این اثر در سه بخش به‌ صورت کتاب گویا تهیه شده است.

در بخش اول، پیش‌گفتار و ۲ بخش از کتاب شامل، بخش اول (از تولد تا جنگ تحمیلی) و بخش دوم (رشد و بالندگی در بستر جنگ تحمیلی) است.

در بخش دوم، بخش‌های سوم و چهارم کتاب «با نوای کاروان» شامل: گونه‌شناسی و مناسبت‌شناسی نوحه‌ها و همچنین شخصیت‌های تأثیرگذار در مسیر زندگی به کتاب گویا تبدیل شده است.

در بخش سوم از این کتاب گویا، دو بخش از کتاب شامل، بخش پنجم: فعالیت‌های فرهنگی برون‌مرزی و بخش ششم: شخصیت و عملکرد صادق آهنگران از منظر مسئولان تبلیغات جنگ (شامل هشت گفت‌وگو) بیان شده است.

کتاب «با نوای کاروان» در سال ۱۳۹۹ از سوی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است.

برای دریافت بخش اول کتاب گویای «با نوای کاروان» اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت بخش دوم کتاب گویای «با نوای کاروان» اینجا را کلیک کنید.

برای دریافت بخش سوم کتاب گویای «با نوای کاروان» اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول