اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اصلی‌ترین معضل شهرداری تبریز!/ شهرداری احترام مردم را نگه دارد

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: مردم ولی نعمت شهرداری هستند و نیاز است مورد تکریم قرار گیرند.

اصلی‌ترین معضل شهرداری تبریز!/ شهرداری احترام مردم را نگه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد روز سه‌شنبه در چهل‌وچهارمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: مردم ولی نعمت برای شهرداری به شمار می‌روند؛ چراکه امور شهرداری با درآمدهای حاصله از عوارض شهروندان اداره می‌شود.

وی افزود: در مواجهه با موارد حقوقی شایسته نیست شهرداری در همان گام نخست، ملک و خودرو شهروندان را توقیف کند.

دهقان‌نژاد یادآور شد: انتظار می‌رود در راستای امور حقوقی تکریم شهروندان مورد توجه قرار گرفته و شهرداری با مردم در این راستا مدارا کند.

مسیرگشایی‌های ناقص یکی از اصلی‌ترین معضلات شهرداری است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، تصریح کرد: : یکی از اصلی‌ترین معضلات شهرداری تبریز مسیرگشایی‌های ناقص است که باید برای این مشکل اقداماتی اتخاذ کنیم.

علی نوای‌باغبان روز سه‌شنبه در چهل‌وچهارمین جلسه علنی فوق‌العاده عنوان کرد: بسیاری از مسیرگشایی‌ها سال‌هاست که پیشرفتی ندارد و دلیل این موضوع هم عدم نبود هزینه کلان برای اتمام پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی در ادامه‌ سخنان خود بیان کرد: باید برای تکمیل پروژه‌های مسیرگشایی سیاست‌های تشویقی در نظر گرفته شود تا شهروندان در راستای اتمام این پروژه‌ها، مدیریت شهری را همراهی کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز دربخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از اصلی‌ترین معضلات شهرداری تبریز مسیرگشایی‌های ناقص است که باید برای این مشکل اقداماتی اتخاذ کنیم.

باغبان یادآور شد: پیشنهادم این است در خصوص مسیرگشایی‌ها در تعرفه عوارض محلی تبصره‌ها را چنان تعریف کنیم تا پروژه‌ها با پیشرفت همراه باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول