اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسکوچیچ سرمربی که حرف دهانش را نفهمید!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی که هر چه دلش می‌خواسته به رسانه‌های کروات گفته، حالا رسانه‌های ایران را مقصر بازتاب صحبت‌هایش پیرامون تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی می‌داند.

اسکوچیچ سرمربی که حرف دهانش را نفهمید!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ چند ماه پس از اظهاراتش در یک رسانه پرتغالی پیرامون تاکتیکی پذیری بازیکنان فوتبال در ایران و البته پاسخ مهدی طارمی در حمایت از فوتبالیست‌های ایرانی در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که رسانه‌ها در ایران صحبت‌های وی را به شکلی اشتباه بازتاب دادند. 

سرمربی تیم ملی که پیش از این در یک مصاحبه بلند بالا با شبکه الجزیره اسپورت ادعا کرده بود رسانه‌های ایران بسیار قدرتمند هستند و تمام اخبار ریز و درشت ایران را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند حالا به یکباره آنها را مقصر جلوه داده  است. شاید بهتر بود ابتدا سرمربی کروات تیم ملی از خودش می‌پرسید اگر رسانه‌ها صحبت‌های وی را اشتباه بازتاب دادند چطور او نوع بازتاب آنها را تکذیب نکرد؟ چرا وی فردای انتشار مصاحبه‌اش در رسانه‌های ایران از طریق سایت فدراسیون یا دیگر رسانه‌ها آن مصاحبه را اصلاح نکرد؟ هر چند مدتی بعد رضا چلنگر مترجم اکثر مربیان کروات تائید کرد که صحبت‌های سرمربی تیم ملی در مورد تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی توسط رسانه‌های کشورمان به درستی ترجمه شده است (تصویر زیر). 

سیروس دین‌محمدی روز گذشته در واکنش به اظهارات اسکوچیچ گفت: این مربی می‌توانست به خبرنگاری که در مورد تاکتیکی پذیری فوتبالیست‌های ایرانی از او سوال کرده بگوید سوال بعدی یا جوابی بدهد که ایجاد حاشیه نکند. اینکه او رسانه ها را مقصر بداند کار درستی نیست.(اینجا ببینید)

مرتضی کرمانی‌ مقدم هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که رسانه‌ها بدون دلیل چیزی نمی‌نویسند. حتما اسکوچیچ صحبتی انجام داده که توسط رسانه‌های ایرانی بازتاب داده شده است. (اینجا ببینید)

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتبال حرف دهان خود را در برنامه تلویزیونی نفهمید! او خودش را محق می‌داند که با رسانه‌های ایرانی مصاحبه نکند و در عوض گلایه می‌کند که از مصاحبه وی با رسانه کروات برداشت اشتباه صورت گرفته است. بهتر است اسکوچیچ ابتدا در مورد اظهارات خود فکر کند و مثل ثانیه‌های ابتدایی حضورش در یک برنامه تلویزیونی که بدون رعایت کردن مسائل ابتدایی وارد استودیو شد، اسیر احساسات نشود و تبعات صحبت با رسانه‌ها را بپذیرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول