اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا| تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکن ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از عملکرد هاجر دباغی بازیکن تیم ملی زنان کشورمان پرداخت.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا| تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکن ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از 30 دی‌ماه آغاز می‌شود که تیم ملی کشورمان در نخستین بازی مقابل هند میزبان این دوره از مسابقات قرار می‌گیرد. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از گروه A مسابقات که تیم‌های ایران، چین، چین تایپه و هند قرار دارند گزارشی از بازیکنان مطرح این تیم‌ها نوشته است.

در این گزارش نام هاجر دباغی به چشم می‌خورد. در متن خبر آمده است: در مسیر صعود تاریخی ایران به جام ملت‌های آسیا، هاجر دباغی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران توجهات را به خود جلب کرد و برای اولین بار نام خود را در سطح قاره با کمک به کشورش برای راهیابی به مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا در سال 2015 بر سر زبان‌ها انداخت.

پتانسیل دباغی در مسابقات قهرمانی زنان زیر 23 سال کافا در سال 2019 قابل مشاهده بود، جایی که این مهاجم 8 گل به ثمر رساند و به ایران کمک کرد تا به مقام نایب قهرمانی برسد. وی در این مسابقات جایزه بهترین گلزن را به خود اختصاص داد.

این بازیکن 22 ساله در مرحله مقدماتی المپیک توکیو 5 گل دیگر به ثمر رساند و در موفقیت تیمش مقابل بنگلادش در کاپ آسیا تاثیر بسزایی داشت.

با توجه به آگاهی که این بازیکن در موقعیت‌های محوطه جریمه دارد، غریزه گلزنی دباغی برای ایران کلیدی خواهد بود. این بازیکن و کشورش برای شروع در نخستین حضورشان در جام ملت‌ها برای هند آماده‌ شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول