اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدی:در این شرایط تمام اعضای استقلال باید جدا سازی شوند/بازی با پیکان تحت‌الشعاع کرونا است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

مهدی:در این شرایط تمام اعضای استقلال باید جدا سازی شوند/بازی با پیکان تحت‌الشعاع کرونا است

سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص ابتلای بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به ویروس کووید 19  اظهار داشت:کمیته پزشکی  فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است. طبیعتا این بخش زیر نظر ستاد کرونا در فوتبال است و آنها بعد از بررسی آزمایشات نهایی نظر خود را به ما اعلام می‌کنند.

وی افزود: باشگاه استقلال به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده که تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش مبتلا به کرونا شده‌اند. ما هم اگر لازم باشد از ستاد کرونا در فوتبال و ورزش استعلامات لازم را خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده چند بازیکن و کادر فنی اش کرونا گرفته‌اند عنوان کرد: اجازه بدهید این موضوع را خودشان اعلام کنند ولی در این شرایطی که اتفاق افتاده تمام تیم باید در آزمایشات و جداسازی قرار بگیرند.

مهدی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد دیدار فردا برگزار شود عنوان کرد: بازی فردا تحت الشعاع این قضیه است. منتظر نتایج آزمایشات هستیم و تصمیم گیری می‌شود.هر چه قانون بگوید ما آن را اجرا می‌کنیم. امیدواریم اینگونه نباشد که این همه مبتلا باشند چون سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم است. باید به ما لیست اعلام شود و بر اساس تعداد افراد مبتلا در این زمینه تصمیم گیری می‌شود. این موضوع تا آخر وقت امروز یا اول وقت فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول