اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حضور مردم در میدان‌های گوناگون به معنای گله نداشتن نیست

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم ما همواره در میدان و صحنه هستند البته این حضور به معنای نبود گله نیست بلکه برای انجام وظیفه است و مسئولان نیز باید به وظایف خود در برابر مردم عمل کنند.

حضور مردم در میدان‌های گوناگون به معنای گله نداشتن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در یادواره 608 شهید نظم و امنیت استان خوزستان، اظهار کرد: تلاش حداکثری تا مرز جان دادن، استقامت تا شهادت، مراقبت از حدود الهی و ولایت‌مداری چهار مولفه مهم شهدا است. 

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نماد این چهار مولفه‌ است، عنوان کرد: هر فردی که این چهار ویژگی را به صورت کامل داشته باشد، می‌تواند ادعا داشته باشد که مرگ او شهادت خواهد بود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: مردم ما همواره در میدان و صحنه هستند و به عنوان یار و همراه انقلاب و آرمان‌ها عمل می‌کنند، البته این حضور به معنای نبود گله نیست بلکه برای انجام وظیفه است و مسئولان نیز باید به وظایف خود در برابر مردم عمل کنند.

موسوی‌فرد همچین با اشاره به بحث نام عربی خرمشهر، عنوان کرد: نام عربی شهر خرمشهر، محمره است و مردم عرب و بومی خرمشهر زمانی که با زبان مادری گفت‌وگو می‌کنند از این شهر با عنوان محمره یاد می‌کنند و در زبان فارسی به آن خرمشهر می‌گویند. 

وی افزود: روایت اینکه صدام اسم خرمشهر را به محمره تغییر داده، اشتباه است، هر کسی که به این شهر مقاوم محمره بگوید، ضد انقلاب نیست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول