اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

راه 35 روستای مسدود شده با برف در خوی بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی گفت: از 65 روستای شهرستان خوی که مسیرهای ارتباطی آن‌ها به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود، مسیرهای ارتباطی 35 روستا بازگشایی شده است.

راه 35 روستای مسدود شده با برف در خوی بازگشایی شد

اصغر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به  بازگشایی مسیرهای ارتباطی مسدود شده روستاهای این شهرستان به دلیل برف و کولاک اظهار داشت: دیروز مسیر ارتباطی ۵۰ روستا در شهرستان خوی به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود که تا شب این آمار به ۶۵ روستا افزایش پیدا کرد که خوشبختانه با تلاش شبانه نیروهای راهداری مسیرهای مسدود شده ۳۵ روستا بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی افزود: متاسفانه کولاک برخی از مسیرهای باز شده را در بخش صفائیه دوباره مسدود می کرد که این عامل، فعالیت را برای نیروهای راهداری سخت می کرد و در حال حاضر ۳۰ نفر نیروی راهداری در شش راهدارخانه با ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در حال بازگشایی مسیرها هستند.

وی تصریح کرد: تمامی راه های اصلی و فرعی شهرستان خوی باز هستند و تنها در مسیرهای ارتباطی روستاها مشکل داریم که این مشکل نیز به زودی حل خواهد شد و همچنین در بحث نمکپاشی نیز هیچگونه مشکلی وجود ندارد و مسیر خوی به چالدران نیز که مسدود اعلام شده بود تنها در حوزه استحفاظی شهرستان چالدران مسدود بود و در همان ابتدای بارش برف جاده ها کاملا نمک پاشی می شوند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول