اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خیران در زمان مشکلات مردم و جامعه در کنار دولت هستند

فرماندار سابق شهرستان گنبدکاووس گفت: نیکوکاران و خیران همواره در زمان مشکلات مردم و جامعه در صحنه حاضر بوده و در کنار دولت خدمات خوبی به مردم ارائه داده‌اند.

خیران در زمان مشکلات مردم و جامعه  در کنار دولت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: تلاش کردم در مدت حدود ۶ سال که مسئولیت خدمت به مردم را عهده دار بودم در فضای تعامل  و دوستانه به همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آلام و دردهای مردم به آنها خدمت کنم.

وی تصریح کرد: در این راستا از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استانی کشوری و شهرستانی استفاده کرده و تا حدودی اولویت‌های شهرستان در حوزه جاده نفت، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و دانشکده پزشکی با همکاری همه مدیران و ائمه شیعه و سنی گنبدکاووس به شرایطی که نتیجه خوبی داشته باشد، رساندم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای وحدت، تعامل و اتحاد بین اعضای شورای تامین و ائمه جمعه شیعه و سنی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برقرار بود و در زمان بحران‌ها توانستیم بدون کوچکترین مشکل و حاشیه آنها را‌به خوبی مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران به ویژه نیکوکاران گنبدی در زمان مشکلات و بحران‌ها در صحنه حضور داشته و در کنار دولت به مردم خدمت کردند که تشکر و قدردانی می‌کنم‌.

کریمی گفت: خبرنگاران و مدیران کانال‌های خبری علیرغم سلیقه‌ها و گروه‌های سیاسی متفاوت در یک فضای عادلانه و صمیمی در کنار هم به انعکاس اخبار می پردازند و این یک فرصت طلایی برای شهرستان است.

* دهرویه: نشست‌های تخصصی با همه گروه‌ها در راستای پیشرفت برگزار می‌شود
سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و برای استفاده از همه ظرفیت‌ها، نشست‌های تخصصی با گروه‌های مختلف برگزار و از نظرات آنها در این راستا بهره خواهم گرفت.

مهدی دهرویه اظهار کرد: هدف مشترک همه ما رضایتمندی خداوند و خدمت به مردم بوده و در این راه قطعا به سیستم اداری در قالب اسناد بالادستی که نشات گرفته از  آرمان‌های نظام و قانون اساسی به پیروی از سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیاز است.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند راهبردی در دستور کار دولت جدید قرار گرفته و این راهبرد قطعا در استان توسط استاندار و در شهرستان توسط فرماندار مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول