اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نارضایتی کاربران از گران شدن اشتراک نتفلیکس

نتفلیکس از گران شدن هزینه اشتراک ماهیانه خود در آمریکا و کانادا خبر داده و این امر موجب نارضایتی کاربران شده است.

نارضایتی کاربران از گران شدن اشتراک نتفلیکس

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، نتفلیکس هزینه اشتراک ماهیانه خود را در آمریکا از یک به دو دلار در ماه افزایش داده است.

نتفلیکس انگیزه خود از این اقدام را تأمین هزینه‌های تولید برنامه‌های جدید برای رقابت در بازار پرتراکم پخش برنامه‌های چندرسانه‌ای اعلام کرده است.

هزینه پایه استفاده از خدمات استاندارد نتفلیکس هم در آمریکا برای دو دستگاه به طور همزمان از ۱۳.۹۹ دلار به ۱۵.۴۹ دلار افزایش یافته است. نرخ استفاده از طرح استاندارد نتفلیکس هم در کانادا از ۱۴.۹۹ دلار کانادا به ۱۶.۴۹ دلار کانادا افزایش یافت.

سخنگوی نتفلیکس در واکنش به اعتراضات کاربران به این نگرانی گفت: "ما درک می‌کنیم که مردم انتخاب‌های بیشتری برای سرگرمی دارند و متعهد هستیم تجربه بهتری را برای مشترکان خدمات خود ارائه دهیم. ما در حال به روز رسانی قیمت‌های خود هستیم تا بتوانیم به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات سرگرمی با کیفیت ادامه دهیم. ما مانند همیشه طیف وسیعی از طرح‌ها را ارائه می‌دهیم تا اعضا بتوانند قیمتی را انتخاب کنند که متناسب با بودجه آنها باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول