اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برفی شدن گردنه‌ها در کندوان و هراز

در بیست و چهارمین روز از زمستان امسال شاهد بارش برف و باران هستیم به‌طوری‌که گردنه‌های کندوان و هراز برفی شد.

برفی شدن گردنه‌ها در کندوان  و هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، بیست و چهارمین روز از زمستان امسال درحالی سپری می‌شود که شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دمای هوا هستیم.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارانی و لغزندگی محورهای سوادکوه، کیاسر و محورهای ساحلی استان هستیم.

وی با اشاره به بارش برف در گردنه‌های ولی‌آباد کندوان و امامزاده هاشم هراز، گفت: از لحاظ ترافیکی تردد در محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش و رانش در محورها، تصریح کرد: توجه به سرعت مطمئنه، پرهیز از سرعت و سبقت در طول مسیر ترافیکی و خودداری از حرکات مخاطره‌آمیز و توجه به هشدارها همواره مورد تاکید است.

*ادامه بارش‌ها تا فردا در آسمان مازندران 

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: از بامداد امروز با شکل‌گیری جریانات شمالی و عبور موج ناپایدار شاهد بارندگی و کاهش دما هستیم که ارتفاعات استان ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بیشترین ارتفاع برف از بطاهرکلای بلده با ۱۵ و دناعلیای چالوس با ۵ سانتی‌متر و بیشترین بارش باران هم از سرلیماک رامسر با ۹ و خشکه‌داران تنکابن با ۸.۵ میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد:روز شنبه شاهد کاهش ناپایداری موقتی و  از اواخر روز یک‌شنبه و دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی شاهد بارندگی، وزش باد، کاهش دما هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول