اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واگذاری 973 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از واگذاری 973 واحد مسکونی از ابتدا تاکنون در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این نهاد یک هزار و67 واحد مسکونی در دست اجرا و 665 واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.

واگذاری 973 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: این نهاد با وجود نیروهای تخصصی و فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان و تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد، موفق عمل کرده است.

وی گفت: بنیاد مسکن بر رعایت اصول فنی و مهندسی و نظارت کمّی و کیفی در اجرای پروژه‌های مسکن، توجه ویژه و تاکید جدی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بهبود مسکن شهری، رونق زندگی، تولید و اشتغال را به دنبال دارد، افزود:کیفیت مسکن به لحاظ فراهم آوردن شرایط آرامش و آسایش انسان در رشد روانی، خلاقیت و شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی نیز اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

خواجه‌ای توجه به کیفیت در کنار کمّیت و مهمتر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و به‌موقع پروژه‌ها و طرح‌های مسکن را امری مهم دانست و ادامه داد: استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد، نقش بی‌بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب‌آوری ساختمان‌ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: شناسایی و تملک زمین‌های مناسب برای ساختمان‌های شهری، انجام مطالعات اقتصادی و فنی اولیه، نظارت بر عملیات اجرایی پروژه‌های در دست احداث و ارتقای کیفیت ساخت و طراحی مجتمع‌های بزرگ و کوچک مسکونی، تجاری و خدماتی از جمله مواردی است از سوی بنیاد مسکن استان پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از واگذاری ۹۷۳ واحد مسکونی از ابتدا تاکنون در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر این نهاد هزار و ۶۷ واحد مسکونی در دست اجرا (مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن) و ۶۶۵ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.

خواجه‌ای با اشاره به برخی از پروژه‌های در دست اجرای این نهاد افزود: پروژه‌های ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۱۸ واحدی نگین خرمدره، ۱۲ واحدی گلسار ابهر، ۵۲ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین‌قلعه، ۹۶ واحدی هیدج ، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۷۲ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی هیدج از جمله پروژه‌های در دست اقدام این نهاد است.

انتهای پیام/۲۳۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول