اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

زیرساخت‌های ایجاد قطب دامپروری مهدی‌شهر فراهم شود

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: همه باید برای تحقق وعده ریاست جمهوری و اجرایی شدن مصوبه سفر در مورد ایجاد قطب دامپروری در مهدی‌شهر تلاش خود را به کار گیریم و زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

زیرساخت‌های ایجاد قطب دامپروری مهدی‌شهر فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جلسه بررسی راهکارهای ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدی‌شهر از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دام سنگسری، با مشتقات فراوانی که از شیر آن گرفته می‌شود و گوشت باکیفیت، دارای ظرفیت بسیار زیاد بوده و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ایل سنگسری در کشور بسیار شناخته شده است، عنوان کرد: ریاست جمهوری وعده ایجاد قطب دامپروری در مهدی‌شهر را داد و امروز به عنوان یکی از مصوبات سفر به استان سمنان ابلاغ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه ایجاد قطب دامپروری در مهدی‌شهر باید مطالعه داشته باشد و زیرساخت‌های آن فراهم و اعتبار مالی آن تأمین شود.

گلرو اضافه کرد: در زمینه اجرای پروژه ایجاد قطب دامپروری در مهدی‌شهر به عنوان مصوبه سفر، تأکید شده است تا از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بهره‌گیری شود.

وی تأکید کرد: در راستای تسریع در انجام و به سرانجام رسیدن این امر، بررسی خواهد شد تا از ظرفیت شرکت شستا نیز استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایل سنگسری با ویژگی‌ها و ارزش‌های منحصر به فرد خود، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و به عنوان یک اقدام ملی به سرانجام برسد.

گلرو تأکید کرد: همگان باید برای تحقق وعده ریاست جمهوری و اجرایی شدن مصوبه سفر در مورد ایجاد قطب دامپروری، تلاش خود را به کار گیریم.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و متولی امر برای فراهم کردن زمینه‌های لازم برای شروع عملیات اجرایی این پروژه، موظف به همراهی هستند.

طرح ایجاد قطب دامپروری مهدی‌شهر اجرا می‌شود

علیرضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر طی انجام کار مطالعاتی، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر، یک طرح ملی و از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است که باید اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ما در استان سمنان در خدمت سرمایه‌گذاران به خصوص در زمینه همراهی به جهت عملیاتی کردن طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر هستیم.

شریفی نژاد با بیان اینکه فضای کسب و کار در استان سمنان همواره در جایگاه‌های برتر کشور قرار دارد، عنوان کرد: ما در استان با تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مالی در حد مقدورات و بدون از دست داد زمان، برای اجرایی شدن این طرح گام برمی داریم.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان و تحقق وعده ایشان، موانع و موارد موجود بر سر راه طرح ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر برطرف و پشتیبانی‌ها صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تلاش خواهیم کرد تا این ظرفیت‌ها با تمام قدرت در حوزه ملی و استانی به کار گرفته شده و این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول