اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش سولدو به استفاده از عباس زاده در ترکیب تراکتور

سرمربی تیم تراکتور گفت: تمرکزم به بازی مقابل نساجی بوده و تلاش می کنیم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

واکنش سولدو به استفاده از عباس زاده در ترکیب تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زونیمیر سولدو  در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی قائم شهر اظهار داشت: برای بازی فردا آماده بوده و تلاش می کنیم روند خوب بازی قبلی را فردا ادامه داده و با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

وی گفت: در چند هفته اخیر هر چند در نتیجه گیری خوب نبودیم، اما روند بازی تیم رو به رشد بوده و خصوصا در بازی مقابل فجرسپاسی بازی خوبی از تیم تراکتور شاهد بودیم، هر چند از نتیجه بازی ها راضی نیستم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد تیم نساجی گفت: شناخت خوبی از تیم حریف داشته و این تیم را آنالیز کرده و باید بگویم نساجی بازیکنان خوبی و باتجربه ای دارد و نتایج خوبی هم در هفته های اخیر کسب کرده و ما هم برای بازی مقابل این تیم مصمم به برد هستیم و فکر کنم بازی درگیرانه و محکمی را فردا شاهد باشیم.

وی در مورد عدم استفاده از بازیکنانی نظیر عباس زاده گفت: عباس زاده از بازیکنان خوب و باتجربه تیم تراکتور است، اما ترکیب تیم بر حسب نیاز تیم بسته و هر بازیکنی که آماده تر باشد، در ترکیب تیم تراکتور قرار می گیرد.

سرمربی تیم تراکتور در مورد بازیکنان جدید تیم فصل گفت: تمرکزم روی بازی فردا است، اما قطعا در نیم فصل نیاز به تقویت داشته و باید بازیکنانی را جذب کنیم.

سولدو در مورد مصدومیت بازیکنان خود هم گفت: 2 بازیکن با مصدومیت جزیی همراه هستند و امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول