اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی فوتسال راگا: کمیته داوران از افراد با دل جرات استفاده کند/تیم ما بدون پشتوانه است

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران گفت: کمیته داوران باید از افراد با دل و جرأت استفاده کند به این دلیل که داوران ترسو نمی‌توانند با تیم‌های قدرتمند و صاحب پشتوانه مقابله کنند .

سرمربی فوتسال راگا: کمیته داوران از افراد با دل جرات استفاده کند/تیم ما بدون پشتوانه است

جلال کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از باخت 3 بر2 راگا مقابل فر‌ش‌آرای مشهد از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و از ارزش‌های بازیکنان چیزی کم نشد. در این بازی متأسفانه توپ‌های فرش آرا تبدیل به گل شد اما توپ‌های ما برعکس منجر به گل نشد.

وی افزود: در این بازی بازیکنان تمام تلاش و زحمات‌شان را کشیدند اما متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. تیم راگا در دو دقیقه از طرف داور پنج خطایی شد و چندین توپ هم به دست بازیکنان حریف گرفته شد که متأسفانه از سوی داور نادیده گرفته شد. در گل سوم آنها توپ به دست بازیکنان فرش‌آرا گرفت و داور به جای اینکه خطای هند را بگیرد ادامه بازی را اعلام کرد و همان توپ وارد دروازه ما شد. در صورتی که می‌توانست پنالتی به نفع تیم ما باشد.

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران گفت: راگا تیمی بی‌بضاعت و بدون پشتوانه است و وقتی هم پشتوانه ندارید داوران هر کاری را که دوست دارند انجام می‌دهند. مثلاً در شهرستان‌هایی که ما می‌رویم حداقل 50 نفر روی سکو نشسته‌اند اما ما در تهران به سختی 8 الی 10 مهمان خود را در سالن مسابقه جای می دهیم. واقعاً در تهران خیلی به ما ظلم می‌شود و ما هم تنها نماینده پایتخت در لیگ برتر فوتسال هستیم.

کاظمی گفت: در بازی وقتی نسبت به توپ‌هایی که به دست بازیکنان می‌ خورد اعتراض می‌کنیم داور می‌گوید از نظر قانونی هند نیست توپ به دست بازیکن خورده نه دست به توپ و این خطا نیست. زور و قدرت در حال حاضر دست خودشان است. من به کمیته داوران پیشنهاد می‌کنم بازی‌های ما به دلیل اینکه در انتهای جدول قرار داریم حساس است و بهتر است از داوران باتجربه استفاده شود. ما در کرج مقابل مقاومت شکست خوردیم اما داوری در آنجا فوق‌العاده بود و اعتراض هم نداشتیم.کمیته فوتسال باید داوران با دل و جرأت بگذارد به این دلیل که داوران ترسو نمی‌توانند با تیم‌های قدرتمند مقابله کنند و اگر در دقایق آخر تیم قدرتمند دارای خطایی شود داور قدرت تصمیم‌گیری در مورد آن ندارد.

وی ادامه داد: من از کارشناسان داوری درخواست دارم حداقل فیلم بازی راگا با فرش‌آرا را مورد بازبینی قرار دهند آن وقت مشخص می‌شود حق با چه کسی است. واقعاً داوری در لیگ برتر ضعیف عمل می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران در خصوص اینکه بازی با حواشی روبرو بوده، عنوان کرد: درست است داوری در این بازی ضعیف بود و عملکرد خوبی نداشت. از سوی یکی از هواداران ما که روی سکو نشسته بود اعتراضی به عملکرد داور شد که ما مستقیماً به این موضوع ورود و شخص خاطی را مورد بازخواست قرار دادیم و دیگر این بازی حواشی خاصی نداشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول