اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نصف رینگ ساحلی لارک به پایان رسید/ تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری

فرماندار شهرستان قشم گفت: رینگ 24 کیلومتری ساحلی به‌منظور دسترسی مردم و گردشگران به سواحل لارک در دست احداث است که تا کنون 12 کیلومتر آن تکمیل شده است.

نصف رینگ ساحلی لارک به پایان رسید/ تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی عصر امروز در جریان بازدید از جزیره لارک اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری و جزیره لارک بی‌بدیل است؛ اما باید بر سرعت‌دهی زیرساخت‌های در دست احداث اقدام با هدف آمادگی بیشتر جزیره نشینان برای استقبال گردشگران و بهره مندی از مزایای فصول گردشگری بهره برد.

وی در جریان بازدید از عملیات احداث 15 کمپ اقامتی گفت: باید پیگیری برای تامین اعتبار و انجام تعهدات توسط دستگاه های مسوول با جدیت از سوی بخشدار انجام شود.

همچنین بازدید از کمپ سازه‌های کپری و چوبی ساخته شده و 9 کمپ تلفیقی چوب و سیمان در حال ساخت از دیگر برنامه‌های سفر محمدحسینی به جزیره لارک بود.

فرماندار قشم تکمیل زیرساخت‌های گردشگری را در راستای عمران و رونق جزیره عنوان و تصریح کرد: هر چه موجب نفع مردم و توسعه و اشتغال پایدار شود را با قدرت حمایت و پیگیری می‌کنیم.

در این سفر دهیار لارک با ارائه  گزارشی گفت: توسط دهیاری  8 کمپ کپری به ارزش 7میلیارد ریال، 8 کلبه و آلاچیق و 1سالن غذا خوری، 1آشپزخانه عمومی و 2چشمه سرویس بهداشتی عمومی جمعا با اعتبار 27 میلیارد ریال ساخته شده است.

محمد ماهیگیر ادامه داد: 9 کمپ با سازه تلفیقی چوب و سیمان با اعتبار 30 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال احداث است.

در ابتدای ورود فرماندار قشم به جزیره لارک که با حضور محمد جهین بخشدار مرکزی انجام شد بر مزار دو شهید گمنام آرام گرفته در این جزیره، حاضر و ضمن ادای احترام به روان این دو شاهد آسمانی فاتحه خواند.

انتهای پیام/ 88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول