اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زمان پرداخت حقوق داوران در 10 هفته اول لیگ برتر مشخص شد

عضو کمیته داوران توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز ارائه کرد.

زمان پرداخت حقوق داوران در 10 هفته اول لیگ برتر مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین زرگر پس از جلسه امروز کمیته داوران اظهار داشت:‌ طبق دستور رئیس فدراسیون، با توجه به اهمیت بحث داوران مقرر شد که حداقل ماهی یکبار جلسه داشته باشیم. امروز مصوب شد که این جلسات شاید سه هفته یکبار برگزار شود. در مورد بحث ارتقا و تنزل داوران، آمادگی جسمانی و چینش داوران صحبت‌هایی شد تا بتوانیم عملکرد بهتری را از آنها شاهد باشیم.

وی در مورد اعتراضات تیم‌های لیگ برتری به عملکرد داوران و اینکه گفته می‌شود تا سیستم VAR وارد کشور نشود این مشکلات پابرجا خواهند بود، گفت: نسبت به اوایل فصل شرایط بهتر شده، داوری ما در حال پوست‌اندازی است و تغییر نسل هجمه‌ها و مقاومتی را دارد. داوران جوانی وارد عرصه لیگ برتر که بالاترین سطح فوتبال ما است، شده‌اند. خوشبختانه تعامل باشگاه‌ها و همچنین عملکرد داوران بهتر شده است. در دنیا VAR در تصمیمات سخت داوران کمک می‌کند. ان‌شاءالله با ورود این سیستم به ایران مشکلات حل شوند و اتفاقات بهتری بیافتد.

زرگر در مورد اینکه داوران تاکنون پولی نگرفته‌اند و این مسئله باعث دلسردی آنها می‌شود، عنوان کرد: مقداری سازوکار مصوبه افزایش حق‌الزحمه داوری طول کشید اما ان‌شاءالله ظرف 7-8 روز آینده 10 هفته اول لیگ پرداخت می‌شود. 

وی در خصوص تأمین البسه داوران اظهار داشت: خوشبختانه دبیرکل ما از جنس ناب داوری است. او در این جلسه حضور داشت و به همراه رئیس فدراسیون این دغدغه را دارند. ان‌شاءالله قرار شده مشکل البسه حل شود. کارها انجام شده و شاید بحث تأمین البسه با تأخیر مواجه شده باشد. البته موضوعیت آن از طرف فدراسیون نیست. پیگیری‌های لازم انجام شده تا این مشکل زودتر حل شود.

عضو کمیته داوران در مورد اینکه آیا ناراحتی‌های رضا سخندان (رئیس دپارتمان داوری) برطرف شده است، گفت: بله، یک اختلاف درون خانوادگی بود و خوشبختانه حل شد. او به کارش ادامه می‌دهد. سخندان شناسنامه داوری است و بودنش به داوری کمک می‌کند.

زرگر در مورد رابطه دپارتمان و کمیته داوران و اینکه در بحث چینش‌ها دچار اختلاف‌نظر بودند، عنوان کرد: این مسئله حل شده، اختلاف سلیقه در هر خانواده‌ای وجود دارد اما اختلافات جدی نبود. امروز صحبت‌های خیلی خوبی انجام و زیرکمیته‌هایی تعریف شد تا کارها را با هماهنگی هم انجام بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول