اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حل مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» گنبدکاووس

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در ‌جلسه‌ای بررسی مسائل و مشکلات «مسکن مهر» مقرر شد مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» در دو فاز برطرف شود.

حل مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» گنبدکاووس

عبدالقدیر کریمی در‌ حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات «مسکن مهر» شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و استاندار گلستان مبنی بر توجه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران چهار واحد ‌مسکونی برای این افراد احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: با حضور و تشکیل جلسه با مدیران کل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیرکل بازرسی استانداری گلستان قرار شد در قالب مسکن محرومان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین و اداره کل بنیاد مسکن در خصوص ساخت دو قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ متر مربع برای ساخت مسکن برای خانواده شهدای مدافع حرم و جانباز با همکاری انجمن خیرین مسکن‌ساز انجام شود.

* ظرف مدت ۲ هفته عملیات اجرایی جمع‌آوری آب‌های سطحی «مسکن مهر کاج» آغاز شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: همچنین در این‌ جلسه مسائل و مشکلات «مسکن مهر کاج» مورد بررسی قرار گرفته و مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» در دو فاز برطرف شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در فاز نخست بلوکی که مشکل آنها حادتر و جدی‌تر بوده در دستور کار قرار می‌گیرد و قرار است ظرف مدت دو هفته عملیات اجرایی جمع‌آوری آب‌های سطحی آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد طرح جامع شهرداری در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب طی یک هفته آینده به فرمانداری گنبدکاووس ارائه شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول