اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

چرا منچستریونایتد تغییر تاکتیک داد؟

سرمربی منچستریونایتد در خصوص دلایل تغییر تاکتیک در نیمه دوم مقابل استون ویلا صحبت کرد.

چرا منچستریونایتد تغییر تاکتیک داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستریونایتد مقابل استون ویلا به برتری یک بر صفر رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

رالف رانگنیک در خصوص این مسابقه گفت: همه منتظر یک واکنش پس از شکست مقابل ولورهمپتون بودند. به نظرم تیم واکنش خود را نشان داد. ما در هیچ لحظه ای از بازی، تمرکز خود را از دست ندادیم ولی در برخی صحنه ها اشکالاتی داریم.


مک تامینی در دقیقه 8 برای یونایتد گل زد تا این تیم با نتیجه یک بر صفر مقابل استون ویلا به برتری دست یابد

سرمربی منچستریونایتد اظهار داشت: تغییر تاکتیکی به ما خیلی کمک کرد که از گل خودمان بتوانیم محافظت کنیم. در نیمه دوم سعی کردیم بازیکنان در زمین پخش شوند و از ضد حمله استفاده کنیم که به نظرم تصمیم درستی بود.

وی در رابطه با اینکه چرا سیستم بازی را تغییر داد، گفت: ما تصمیم گرفتیم که با سیستم 1-3-2-4 بازی کنیم و کاوانی در نوک خط حمله باشد و برونو در پست شماره «10» قرار گیرد. ولی مقابل هافبک های خلاق و انعطاف پذیر، در لحظاتی به مشکل برخوردیم زیرا که شماره «10» تیم حریف پشت شماره «6» ما یا هافبک های مرکزی قرار می‌گرفت و این برای چالش ایجاد کرد.

رانگنیک اظهار داشت: از تیمم تلاش دیدم. من تیمی را دیدم که تمام توان خود را گذاشت تا در این مسابقه به پیروزی برسد. برای همین هم منچستریونایتد توانست استون ویلا را شکست دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول