اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حرکتهای میدانی برای نظارت بر بازارگچساران/ برخورد قانونی در کوتاهترین زمان با متخلفان


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: حرکتهای میدانی برای نظارت بر بازارشهرستان با اجرای گشت مشترک انجام شده است.

محسن ضامن فردر حاشیه برگزاری گشت مشترک کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار درگفت وگوبا خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: گشت مشترک در راستای تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها و در اجرای مصوبات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازارگچساران در این شهرستان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: براساس تفاهمنامه ایجاد شده بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بازرسان بسیجی برای نظارت وکنترل بازار ورود خواهند کرد.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران تصریح کرد: موضوع بازرسان بسیجی در کمیسیون نظارت شهرستان مطرح و تعداد ۱۹ نفر بازرس بسیجی، کارت بازرسی دریافت خواهندکرد.

 

ضامن فر عنوان کرد: دوره آموزشی برای آشنایی با وظایف محوله برای بازرسان بسیجی برگزار گردید. 

 

وی گفت: با اهتمام ویژه ، مسائل مربوط به بازار به صورت میدانی توسط مدیران دستگاه‌های عضو کمیته اقدام مشترک مورد رسیدگی و گشت های مشترک به منظور نظارت هر چه بیشتر بر قیمت‌ها و توزیع به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران خاطر نشان کرد: جا دارد از حوصله و متانت مردم شهرستان تشکر کرد واز شهروندان درخواست می شود تا تخلفات واحدهای صنفی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

 

محمد راهی رئیس اتاق اصناف گچساران نیز بیان کرد: با توجه به ماه های پایان سال و در پیش داشتن ایام نوروز‌ کنترل و مدیریت مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف کننده برای حفظ آرامش در بازار و برخورد قانونی و موثر کار گروهی متشکل از اداره ی صنعت و معدن و تعزیرات و اتاق اصناف ،جهاد کشاورزی و بسیج اصناف، نماینده بهداشت در قالب گشت های مشترک در طول هفته را اجرا می کنیم.

وی افزود: انتظار می رود کلیه واحد های صنفی با قیمت های مصوب و نرخ نامه و برچسب قیمت بر کالاهای خود نهایت همکاری با بازرسان را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف گچساران ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم؛ هر واحد صنفی که آمادگی فروش فوق العاده را دارد به اتاق اصناف مراجعه کنند تا همکاری های لازم انجام شود.

راهی اضافه کرد: مردم گچساران و باشت در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف از قبیل گران فروشی،کم فروشی و احتکار می توانید با شماره ی ۱۲۴ ویا شماره ی واحد بازرسی اتاق اصناف تماس گرفته و موارد را گزارش دهند.

وی گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و با متخلفان برخورد خواهیم کرد، کلیه واحد های صنفی ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشند‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول