اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

دهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح برگزار می شود

دهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح پنجشنبه و جمعه دو هفته متوالی در تاریخ 28و29بهمن ماه،5 و 6 اسفندماه سال جاری به صورت غیرحضوری با میزبانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

دهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح برگزار می شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، امیرنوروزی رئیس دهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح گفت: این کنگره با شعار مدیریت هوشمند، پیشگیری تا درمان به صورت مجازی با حضور بیش از۱۲۰۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و کارشناس و مدیر کلینیک به صورت غیر حضوری هر روز در ۳ پنل  و جمعا در۱۲ پنل برگزار می شود.  

 نوروزی افزود: این کنگره با هدف ارتقای سطح دانش دندانپزشکان و همکارانشان و با ارائه آخرین دستاوردهای رشته دندانپزشکی برگزار می شود، هر دندانپزشک در هر روز جهت اخذ امتیاز فقط می تواند در یک پنل شرکت نماید؛ ولی استفاده از محتوای علمی پنل‌های دیگر بدون اخذ امتیاز بلامانع است. انتخاب پنل توسط دندانپزشکان شرکت کننده بعد از ثبت نام از طریق دبیرخانه انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح همچنین تاکید کرد: این همایش برای دندانپزشکان، دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد و این امتیاز صرفاً برای دندانپزشکانی منظور می گردد که به صورت آنلاین در کلاسها شرکت نموده و در آزمون مربوطه (تا ۲۴ساعت بعد از برگزاری کلاس) نمره قبولی کسب نمایند.

وی اضافه کرد: کنگره های دندانپزشکی نیروهای مسلح از سال ۸۴  تا سال ۸۸ به صورت سالیانه و داخلی اجرا شد و از پنجمین دوره تاکنون در سطح ملی و به صورت دو سالانه برگزار می‌شود. در هر دوره میزبانی برگزاری این همایش را یکی از سازمان های نیروهای مسلح عهده دار می شود که در همین راستا امسال سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع میزبان آن خواهد بود.

رئیس دهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با همکاری دانشکده دندانپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقدمات برگزاری دهمین کنگره دندانپزشکی را فراهم نموده و بخش‌های مختلفی از جمله دبیرخانه و کمیته های اجرایی و علمی را تشکیل و راه اندازی کرده است.

 نوروزی با تاکید بر پوشش بیمه ای نیروهای مسلح در حوزه دندانپزشکی گفت: اقدامات مناسبی در سالهای اخیر در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح مانند بیمه الکترونیک، حذف نسخه کاغذی، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک دندانپزشکی و هوشمند سازی ضوابط صـورت پذیرفته است و در حال حاضر کارآمـدترین تعهدات دندانپزشکی در بین بیمه های دولتی و تجاری مختص سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح است و بیشترین مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد را این سازمان دارد و بالاترین سقف هزینه ها را می پردازد که می تواند الگوی مناسبی برای بیمه های پایه و تجاری باشد و این کنگره محل مناسبی برای عرضه آن است.

رئیس دهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح  تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی دندانپزشکان و کارشناسان سازمانهای بیمه گر، مدیریت هوشمند منابع مالی، ارتقا حوزه سلامت دهان و دندان، توسعه خدمات پیشگیری و بهبود کیفیت درمان از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول