اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

وضعیت ستاره منچستریونایتد مشخص شد

سرمربی منچستریونایتد در خصوص ستاره خط تهاجمی خود صحبت کرد.

وضعیت ستاره منچستریونایتد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رالف رانگنیک در آخرین مصاحبه خود در خصوص وضعیت ادی کاوانی و ماندن این ستاره اروگوئه‌ای صحبت کرد.

پیشتر سرمربی منچستریونایتد نیز گفته بود که کاوانی تا پایان فصل در جمع منچستریونایتد باقی خواهد ماند ولی رسانه‌ها مدعی شدند که شاید او جایی دیگر را برای ادامه راه خود انتخاب کند.

رانگنیک گفت: ما تقریبا نیم ساعتی با هم صحبت کردیم. او گفت که قطعا می‌ماند و از او قول گرفتم که بهترین نمایشش را به اجرا گذارد. او یک الگو برای بازیکنان جوان می‌تواند باشد و باید بهترین عملکردش را نشان دهد.

کاوانی در دوران رانگنیک به ترکیب اصلی رسید و در کنار رونالدو یکی از مهاجمان منچستریونایتد لقب گرفت. در سیستم 2-2-2-4 رانگنیک او نقش متفاوتی به خود گرفته و باید دید آیا در بازی‌های بعدی می‌تواند نمایش خوبی از خود به ثبت رساند یا خیر.

اکنون با توجه به نتایج اخیر منچستریونایتد ، انتقادات نسبت به سبک بازی رانگنیک نیز افزایش یافته و باید دید این تیم امشب در جام حذفی مقابل استون ویلا با چه سیستمی پا به میدان خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول