اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رقیب گرایی کری خواند/ولاسوف: خیلی‌ها به خاطر من تغییر وزن می‌دهند

دارنده 5 مدال طلای کشتی فرنگی المپیک و جهان می‌گوید خیلی‌ها به خاطر حضور او در وزن 77 کیلوگرم تغییر وزن می‌دهند.

رقیب گرایی کری خواند/ولاسوف: خیلی‌ها به خاطر من تغییر وزن می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس، رومن ولاسوف فرنگی‌کار روسی و دارنده 2 مدال طلای المپیک و 3 طلای جهانی در نظر دارد تغییر وزن دهد. وی قرار است در مسابقات قهرمانی روسیه در وزن 82 کیلوگرم روی تشک برود.

وی در این باره اظهار داشت: من قرار است در مسابقات قهرمانی روسیه شرکت کنم. تصمیم گرفتم فصل را با وزن 82 کیلوگرم شروع کنم. هدف اصلی من قهرمانی جهان است اما در آنجا وزن 77 کیلوگرم را انتخاب می‌کنم.

ولاسوف خاطرنشان کرد: در سن من مبارزه کردن و داشتن فرم خوب بسیار مهم است. قصد دارم سال جدید را از مسابقات قهرمانی روسیه آغاز کنم و در وزن 82 کیلوگرم این کار را انجام خواهم داد. این یک چالش دیگر برای من است. قبلاً در وزن بالاتر مسابقه داده‌ام و بسته به نتیجه قهرمانی کشور، به آماده سازی ادامه خواهم داد. قصد دارم در نیمه دوم سال در وزن 77 کیلوگرم مبارزه کنم.

قهرمان المپیک لندن و ریو درباره اینکه چرا تصمیم به تغییر وزن گرفته، گفت: در سن من نمی‌توان چندین بار در سال به راحتی خود را به اوج رساند و وزن کم کرد. همچنین قبلاً در وزن بالاتر پیروز شده‌ام و اطمینان دارم همه چیز درست می شود. این تصمیم برایم آسان نبود اما حالا به آن نیاز دارم. هرکسی که یک بار در وزن 77 کیلوگرم مسابقه داده به وزن 82 کیلوگرم می رود. علاوه بر این، خیلی‌ها به خاطر حضور من به وزن بالاتر می روند، بنابراین می خواهم رقابت را تا حد امکان تشدید کنم (لبخند می زند). باز هم این یک چالش بزرگ برای من است. بر کسی پوشیده نیست که قصد دارم تا پایان چرخه المپیک در کشتی بمانم و سعی می کنم به سلامتی ام آسیب وارد نشود.

به گزارش فارس، ولاسوف در وزن 77 کیلوگرم رقیب محمدعلی گرایی بود که در مسابقات جهانی نروژ موفق شد او را شکست دهد. وی در این مسابقات به مدال طلا رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول