اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

مجتبی ذوالجودی به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، مجتبی ذوالجودی را به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

 در حکم علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به مجتبی ذوالجودی سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها این چنین آمده است:

با سلام و دعای خیر؛
با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها" منصوب می شوید. 

 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردم داری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

 توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمانهای نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است؛ ذوالجودی دارای دکتری فیزیک دریا است. وی پیش‌تر مدیریت آزمایشگاه و عملیات میدانی و معاون توسعه و پشتیبانی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی را بر عهده داشت .

ذوالجودی همچنین سوابقی ازجمله عضو هیات مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران ، معاون پژوهشی سازمان هواشناسی کشور، رئیس پژوهشکده هواشناسی، دبیر شورای عالی اقیانوس‌شناسی کشور، مدیرکل مرکز علوم جوی و اقیانوسی، سرپرست پژوهشکده اقلیم‌شناسی مشهد و برگزیده بیست و ششمین جشنواره خوارزمی (رتبه سوم) پژوهش‌های کاربردی را در کارنامه خود دارد.

خاطر نشان می شود؛از احمد رضا لاهیجان زاده که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول