اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش نماینده وزارت ورزش به حذف سرخابی‌ها از آسیا/ کلهر: جزئیات قضیه را نمی‌دانم

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع حذف استقلال و پرسپولیس در کمیته‌ای پیگیری می‌شود و من جزئیات قضیه را نمی‌دانم.

واکنش نماینده وزارت ورزش به حذف سرخابی‌ها از آسیا/ کلهر: جزئیات قضیه را نمی‌دانم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سینا کلهر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: در پایان با توجه به اینکه مجامع سایر فدراسیون‌هایی که زمان قانونی آنها فرا رسیده بود، برگزار شد این مجمع هم مطابق اساسنامه جدید برگزار شد که از نظر روال قانونی و اجرای بندهای اساسنامه کاملاً منطبق بر قوانین بود و رئیس جدید هم انتخاب و معرفی شد.

کلهر در مورد اینکه چرا به عنوان نماینده وزارت در انتخابات شرکت نکرد، گفت: سیاست وزارتخانه در جهت حمایت از مجمع و تقویت جایگاه مجمع همان یک رای را هم تلاش کرد صرف نظر کند تا اعضای مجمع خودشان این انتخاب را انجام دهند. 

وی در مورد شائبه‌ای که پس از انتخابات فدراسیون تکواندو ایجاد شد، مبنی بر اینکه انتخاب رئیس فدراسیون باید با توجه به تعداد حاضرین در مجمع درنظر گرفته شود، نه تعداد آرای ماخوذه، تصریح کرد: اساسنامه صراحت دارد که حدنصاب براساس حاضرین خواهد بود و فارغ از اینکه رای می‌دهد یا نمی‌دهد و یا به چه کسی رای می‌دهد ملاک انتخاب تعداد حاضرین است. 

نماینده وزارت روزش در انتخابات فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که اعتراض‌هایی که به انتخابات تکواندو می‌شود درست است یا خیر، تصریح کرد: درخصوص اینکه نیم رای را باید به سمت بالا گرد کنند یا به پایین محل اختلاف است و بخش حقوقی قرار است نظر خودش را اعلام کند. نتیجه نهایی را وزارت ورزش به صورت رسمی اعلام خواهد کرد. موضوعی که مشخص است این است که تعداد حاضرین معیار قرار می‌گیرد، اما اینکه نصف رای را به سمت بالا یا پایین گرد می‌کنند را بخش حقوقی باید جمع‌بندی کند.

کلهر در مورد انتخاب پولادگر به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش، گفت: این انتخاب را تبریک می‌گوییم. مشخص شدن تکلیف قهرمانی به بخش قهرمانی در آستانه بازی‌های آسیایی کمک خواهد کرد. 

وی در خصوص برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌ها، عنوان کرد: اصل بر این است که شرایط اساسنامه را اجرا کنیم. فدراسیون‌هایی که شرایط برگزاری انتخابات را دارند کارشان انجام خواهد شد. 

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درمورد اختلاف وزیر ورزش با علیرضا دبیر، خاطرنشان کرد: من هم این خبر را در کانال‌های غیر رسمی دیدم. خبر اینطور بود که در جلسه ای غیر رسمی اتفاقاتی رخ داده که از آن اطلاع دقیقی ندارم. 

کلهر درخصوص حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: موضوع استقلال و پرسپولیس را کمیته‌ای در حال پیگیری است و اخبارش را هم آن کمیته اعلام می‌کند، چون جزئیات قضیه را من نمی‌دانم و نمی‌توانم به صورت دقیق اظهارنظر کنم.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول