اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جزییات جلسه امروز درباره واگذاری باشگاه‌های تبریزی/ انتقال مالکیت تراکتور تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود

در جلسه امروز استاندار و نمایندگان آذربایجان شرقی با وزارت صمت جزییات واگذاری تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت صنایع مس ایران بررسی شد.

جزییات جلسه امروز درباره واگذاری باشگاه‌های تبریزی/ انتقال مالکیت تراکتور تا ۱۰ روز آینده نهایی می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته در جلسه برخی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با استاندار این استان و وزیر صمت، کلیات واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت صنایع مس ایران قطعی شد.

برهمین اساس امروز هم جلسه ای با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، برخی نمایندگان مجلس این استان، باشگاه تراکتور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری جزییات این واگذاری در وزارت صمت برگزار شد. 

در جلسه امروز مقرر شد بحث پرداخت بدهی‌هایی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه تراکتور شده در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. همزمان با این موضوع هم بحث انتقال مالکیت، آیین نامه های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هیات فوتبال پیش خواهد رفت.

با توجه به اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی برای واگذاری تراکتور ظاهراً ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده انتقال مالکیت این باشگاه به شرکت مس سونگون در صورت فراهم شدن این مسائل نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول