اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

خانواده شهید سلیمانی راوی اصلی مستند «پرواز یک و بیست» است

کارگردان مستند «پرواز یک و بیست» گفت: شاخ و برگ اصلی این مستند و محوریت آن، خانواده است و خانواده سردار سلیمانی آن را روایت می کنند و از این منظر قابل توجه است.

خانواده شهید سلیمانی راوی اصلی مستند «پرواز یک و بیست» است

«مهدی نقویان» کارگردان مستند «پرواز یک و بیست» درباره این مستند که درباره زندگی سردار سلیمانی ساخته شده است، به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این مستند با حمایت مکتب سردار سلیمانی و خانواده سردار ساخته شده است.

وی با اشاره به ویژگی بارز این مستند نیز بیان داشت: مستند پرواز یک و بیست با محوریت مصاحبه با اعضای خانواده و دوستان نزدیک شهید سلیمانی تهیه شده است. خانواده ایشان تا به حال مصاحبه نکرده بودند و در این کار برای اولین بار مصاحبه ای از آن‌ها می‌بینیم.

نقویان افزود: تا به حال روایت‌هایی از زندگی سردار شنیده بودیم که اشکالاتی در آنها وجود داشت و معلوم نبود اینها واقعیت دارد یا نه اما با حمایت خانواده ایشان حقیقت اصلی ماجرا را در این مستند متوجه می‌شویم. در این مستند فقط به روزهای آخر زندگی شهید اشاره نمی‌شود و معرفت و سبک زندگی و وجوه مختلف شخصیتی و اخلاقی‌شان و عکس و فیلم‌های منتشر نشده در این مستند نشان داده شده است.

 

 

این کارگردان همچنین بیان داشت: یکی از دوستان پرسیده بود چطور این کار را انتخاب کردید؟ گفتم من انتخاب نکردم و برای اینکه این کار را بسازم انتخاب شدم و خوشحالم از این که این اتفاق برایم افتاد و فیلم سازان بهتر از من بودند اما روزی ما شد.

نقویان ادامه داد: هر فیلمی یک زاویه دید اصلی دارد و بقیه جوانب به عنوان شاخ و برگ در آن گفته می‌شود و شاخ و برگ اصلی این مستند و محوریت آن خانواده است و خانواده سردار آن را روایت می‌کنند و از این منظر قابل توجه است.

به گزارش فارس، مستند «پرواز یک و بیست» فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۵ از شبکه یک و جمعه ساعت ۱۳ از شبکه سه سیما بروی آنتن می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول