اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش پیشکسوت استقلال به شرایط این تیم و احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا

پیشکسوت استقلال گفت: فعلا آرامش خوبی در استقلال حاکم است و اجازه دهید در یک فرصت مناسب در مورد شرایط این تیم صحبت خواهیم کرد.

واکنش پیشکسوت استقلال به شرایط این تیم و احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی طباطبایی در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی منتخب سرخابی ها و منتخب 98 اظهار داشت: این بازی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی برگزار شد و او به عنوان یک قهرمان ملی نامش در ذهن و دل ایرانی ها ماندگار خواهد بود. رشادت ها و شهامت هایی که از خودش نشان داد، خودش الکوری بسیاری از جوانان است و امیدوارم راهش ادامه پیدا کند.

وی در مورد توسل ورزشکاران به ائمه اطهار گفت: قطعا این توسل خیلی می‌تواند کمک کند. خودم اعتقاد وافری به این موضوع دارم. حضرت زهرا مادر همه شیعیان است و جایگاه بسیار ویژه ای دارد. 

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: فعلا آرامش خوبی در استقلال حاکم است و اجازه دهید در یک فرصت مناسب در مورد شرایط این تیم صحبت خواهیم کرد. امیدوارم نتایج خوبی را کسب کند. طرفداران ما خیلی تشنه قهرمانی هستند و سال های سال عذاب کشیدند و اتفاقات ناگواری در این باشگاه از جمله مدیریتی رخ داد. 

وی ادامه داد: رقابت همیشه باید سالم و درون زمین باشد. الان به این سمت حرکت می‌کنیم و امیدوارم تیمی که شایسته است، قهرمان شود.

طباطبایی در مورد احتمال حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا عنوان کرد: ما در فوتبال مان کج  دار و مریز حرکت می‌کنیم. هیچ وقت شرایطی که نیاز باشد را درست نمی‌کنیم. آدم هایی را در راس کار این دو باشگاه گذاشتیم که فقط آمدند و به نوعی پنجرگیری کردند یا وصله زدند و رفتند. ما باید تکلیف مان را با فوتبال مشخص کنیم. اگر فوتبال حرفه ای است باید ساختار حرفه ای درست کنیم. 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: شاید این بلا یک بار باید سرمان بیاید تا بفهمیم کجای فوتبال حرفه ای هستیم. فوتبال ما فراتر از آسیا است، اما ساختار و برنامه ریزی مان خیلی پایین تر از تیم های درجه دو آسیا است. بحث خصوصی سازی خیلی حرف دارد و با این شرایط اگر واگذاری اتفاق بیفتد، فکر نمی‌کنم خوب باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول