اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

استاندار آذربایجان شرقی: نام تراکتور و ماشین‌سازی با واگذاری تغییر نمی‌کند

استاندار آذربایجان شرقی از تغییر نکردن نام دو باشگاه تبریزی پس از واگذاری آنها به شرکت ملی مس خبر داد.

استاندار آذربایجان شرقی: نام تراکتور و ماشین‌سازی با واگذاری تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، عابدین خرم درباره واگذاری باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت مس اظهار داشت: مردم و نمایندگان تبریز نگرانی و دغدغه زیادی درباره این تیم‌ها داشتند‌. بیشتر از دو ماه است این موضوع را پیگیری کردیم. بعد از یک ماه، جلسه‌ای با وزیر صمت و نمایندگان استان آذربایجان شرقی و نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی داشتیم و کلیات واگذاری انجام شد و مورد موافقت قرار گرفت اما درباره جزییات مثل  مالکیت، نحوه واگذاری، پنجره بسته و برنامه های تقویت تیم برای اینکه با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم شرکت کند و موفقیت بیشتری به دست آورد، قرار شد فردا جلسه دیگری داشته باشیم.

وی افزود: در جلسه فردا نماینده تام الاختیار وزیر صمت، من و مسئولان تراکتور حضور داریم و درباره چگونگی واگذاری به شرکت ملی مس بحث و بررسی می‌شود تا تراکتور و ماشین‌سازی از لحاظ مدیریتی، مالی، فنی و نحوه تیمداری در قالب مس ملی کشور و مس آذربایجان ادامه فعالیت بدهند.

استاندار آذربایجان شرقی درمورد اینکه در صورت واگذاری تراکتور قرار است این تیم با چه نامی در لیگ برتر شرکت کند، توضیح داد: تراکتور و ماشین‌سازی اکنون یک برند برای آذربایجان و شمالغرب کشور هستند. صرفا مالکیت دو باشگاه به شرکت صنایع مس واگذار می‌شود و با همان نام فعالیت می‌کند. اصلا این امکان وجود ندارد که اسم تراکتور عوض شود.

خرم در ادامه گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سهند تصریح کرد: یکی دیگر از خواسته های ما از شرکت مس این بود که مسئولیت اجتماعی خود را در استان انجام بدهد. علاوه بر فوتبال در تکواندو، شنا و شطرنج هم مس برای تبریز سرمایه‌گذاری خواهد کرد. اکنون مس سونگون یکی از بهترین تیم‌های فوتسال کشور است و امیدواریم رشته‌های دیگر هم مثل فوتسال از امکانات خوبی برخودار شوند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول