اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مومنانه‌ای به یاد حاج قاسم/ آغاز توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی در هرمزگان+عکس

بیستمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان عصر امروز با حضور سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی در بندرعباس و به یاد حاج قاسم و با نیت حضرت زهرای مرضیه آغاز شد.

مومنانه‌ای به یاد حاج قاسم/ آغاز توزیع 600 سری جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی در هرمزگان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بیستمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان عصر امروز با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سپاه و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بندرعباس و به یاد حاج قاسم و با نیت حضرت زهرای مرضیه آغاز شد.

 

سردار زهرایی در مراسم نمادین آغاز این رزمایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، عنوان کرد: سپاه دست قدرتمند ملت ایران در عرصه مواجهه با زورگویان خارجی و یار و همراه مردم عزیز کشورمان در میدان‌های مختلف خدمت است و به این کارکرد خویش می‌بالد.

وی دست بریده حاج قاسم سلیمانی در شب ترور ناجوانمردانه او در فرودگاه بغداد را نماد و نشانه‌ای از دست یاریگر و خدمت‌گر در جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: دست او به مانند دست ارباب خویش حضرت ابالفضل العباس (ع) سال‌ها در خدمت عزت و اعتلا و امنیت جامعه اسلامی بود و در نهایت نیز در این راه فدا شد و به آرزوی دیرینه خویش رسید.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان داشت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان شامل 600 جهیزیه برای زوج‌های جوان و 30 هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان است و همت بلند سپاه امام سجاد (ع) در تداوم این رزمایش‌های مومنانه در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه حضور در صحنه خدمتگزاری به مردم است.

 

 

عکس‌ها: رضا فتحی مقدم - خبرنگار: سعید پیشوایی

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول