اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

شناسایی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سراسر کشور/ تحت پوشش قرار گرفتن افراد بدون بیمه

رئیس طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور گفت: ۲۰۲۰ محله در سراسر کشور وجود دارد که کم برخودار تلقی می شوند، بحث این است که توانمند شوند و تحول در آنها رخ دهد و یکی از نیازهای پایه ای آنها بهداشت و درمان است.

شناسایی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار در سراسر کشور/ تحت پوشش قرار گرفتن افراد بدون بیمه

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰۲۰ محله در سراسر کشور وجود دارد که کم برخودار تلقی می شوند، بحث این است که توانمند شوند و تحول در آنها رخ دهد و یکی از نیازهای پایه ای آنها بهداشت و درمان است.

وی افزود: در این طرح بیمه سلامت به عهده گرفته است که در این ۲۰۲۰ محله اقدامات عاجل و فوری برای تحت پوشش بیمه قرار دادن همه افراد بدون بیمه ارائه خدمات مبتنی بر نظام ارجاع خدمات را صورت دهد.

آقا محمدی ادامه داد: مقرر شده تا برخی از نهادها هم مسئولیت‌هایی را بپذیرند من جمله ستاداجرایی فرمان امام(ره) که تمامی هزینه های دارو و درمان تکمیلی مربوط به کودکان تا ۱۲ سال را در ۲۰۲۰ متقبل شد و بنیاد ۱۵ خرداد این را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: قرار است خیرین در کنار این برای تکمیل زیرساخت‌ها بیایند و وزارت بهداشت جلسه ای خواهد گذاشت که کمبود زیرساختها را در کشور مرتفع کند.

رئیس طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور عنوان کرد: این طرح خبر خوبی بود که در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم که حامی محرومان بود ما هم از مستضعفان حمایت کنیم و نگرانی‌های مالی آن‌ها را در امر درمان برطرف کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول