اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حاج قاسم به جا مانده از کاروان عشق دفاع مقدس بود

یکی از مدافعان حرم در سوادکوه با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان ابرمرد تهدید را از نظام دور کرد، گفت: حاج قاسم به جا مانده از کاروان عشق از دوران دفاع مقدس بود.

حاج قاسم به جا مانده از کاروان عشق دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه،بهرام متانی از مدافعان حرم امروز در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی که همراه با محفل قرآنی با قرائت استاد سعید دهنوی بود با بیان اینکه بیان شخصیت کاریزماتیک سردار سلیمانی بسیار سخت است و حق مطلب هیچ وقت ادا نمی‌شود، اظهار کرد: از زمانی که محاصره دور حلقه امنیتی کشور تنگ‌تر می‌شد و سردار سلیمانی در محور مقابله با آن بود و برخی بیان می‌کردند که چرا سپاه و سپاه قدس در آن سوی مرزها حضور دارند و شهید دادن ما چه تأثیری دارد و ضربه از خودی و غیرخودی در موضوع ناراحت‌کننده است.

وی با اشاره به تاریخچه دلایل حضور آمریکا در منطقه و جنگ‌های مختلف، گفت: حاج قاسم سلیمانی ابرمرد امنیتی بود و چالش امنیتی تهدیدکننده کشور را درک کرد و زمانی که دشمن کمربند‌های امنیتی ما را تهدید کرد و در کشور هم برنامه‌ریزی‌هایی داشت.

این مدافع حرم با بیان اینکه ایران با عراق ۱۴۵۰ کیلومتر و با افغانستان ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارد و موضوع هلال شیعی هم مطرح شد و حساسیت به آنها ضرورت داشت، خاطر نشان کرد: دشمنان ما پیام امنیتی برنامه‌های سردار سلیمانی را دریافت کردند و در ابتدا شهدای مدافع حرم گمنام بودند و مراسم آنها مظلومانه بود و برنامه سردار سلیمانی آن بود که بدون لرزاندن تن مردم، امنیت آنها تأمین شود و هنگامی که ما در دفاع از حرم تثبیت شدیم، شهدای مدافع حرم معرفی شدند.

متانی با اشاره به اینکه هدف نهایی آمریکا، تأمین امنیت رژیم صهیونیستی و شکست حزب الله لبنان و محدود کردن کمک ایران به آنان از طریق سوریه بود و به عمق استرانژیک امنیتی ایران گسترش داد به دلایل حضور ایران در سوریه اشاره و اظهار کرد: وجود اماکن متبرک شیعه در سوریه، فتوت و جوانمردی سوریه در زمان جنگ تحمیلی و هنگامی که کشورهای عربی با ناسیونالیسم عربی به صدام کمک کردند که حافظ اسد به ایران کمک کرد و ایران هم برای حضور در سوریه دلایل امنیتی داشت و توافق همکاری با سوریه موجود بود و‌ نطام اسلامی قاعده‌مند کار می‌کند و مبارزه با تروریسم و جلوگیری از حکومت های استکبار و لائیک و دفاع از اعتبار و‌خاکریزهای شرافت ملت بود و‌ مردم‌ هم قدردان هستند.

این مدافع حرم با بیان اینکه هر وقت محبوبیت سردار سلیمانی بیشتر می‌شد تبلیغات دشمنان در داخل و خارج از کشور هم بیشتر می‌شد، افزود: مدیریت هوشمند، کاریزماتیک و سرآمد و دفاع رو به جلو سردار سلیمانی تهدید را از نظام اسلامی دور کرد و کارآمدی اطلاعاتی سردار سلیمانی تولید‌محور و‌ مبتنی بر هوشیاری بود، ایشان انسانی ساده و‌ متواضع و بی‌ادعا بود.

وی به نوشته زن مسیحی در دیوار شهر سوریه  که «راحت بخوابید که فرزندان حضرت زهرا(س) رسیدند» اشاره کرد و گفت: ما همه بدهکار شهدا و ایدئولوژی هستیم و حاج قاسم به جا مانده از کاروان عشق بود.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول