اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

عملکرد دولت قبل در حوزه آب و فاضلاب زیر ذره‌بین مجلس/قول رئیس جمهور برای تکمیل سریع فاضلاب اهواز

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در تحقیق و تفحص از شرکت آب و فاضلاب مسائلی نظیر عملکرد دولت گذشته در حوزه فاضلاب اهواز با مصادیقی نظیر تعیین و تکلیف وام ارزی اعطا شده از صندوق توسعه برای حل این مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عملکرد دولت قبل در حوزه آب و فاضلاب زیر ذره‌بین مجلس/قول رئیس جمهور برای تکمیل سریع فاضلاب اهواز

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در نشست علنی امروز، اظهار داشت: اصولا تحقیق و تفحص مرتبط با بررسی عملکرد است و زمانی که ما این مسئله را در مجلس مطرح می‌کنیم، منظور تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب دولت گذشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در بیان دلایل تصویب تحقیق و تفحص ازعملکرد شرکت آب و فاضلاب دولت گذشته گفت: در تحقیق و تفحص مسائلی نظیر عملکرد، تطابق تصمیم‌گیری با اسناد بالادستی  و از این دست مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت قبل در حوزه آب و فاضلاب جنوب غرب کشور، گفت: در این تحقیق و تفحص مسائلی نظیر عملکرد دولت گذشته در حوزه آب و فاضلاب اهواز با مصادیقی نظیر تعیین و تکلیف وام ارزی اعطا شده از صندوق توسعه برای حل این مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

*حل مسائل مردم نتیجه عملکرد مسئولان باشد

یوسفی ضمن تقدیر از عملکرد دولت رئیسی در ماه‌های گذشته به ویژه در بخش سلامت مردم گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور امید مردم را برای حل مشکلاتشان زنده کرد و ایشان در سفر به اهواز هم قول تکمیل سریع فاضلاب اهواز را دادند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت حل مسائل اولویت‌دار در لایحه بودجه سال 1401 گفت: تلاش‌های وزیر نیرو در راستا حل مسائل اولویت دار کشور قابل تشکر است و مجلس شورای اسلامی انتظار دارد، حل مسائل کشور نتیجه این عملکرد باشد.

به گزارش فارس، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، امروز در صحن مجلس بررسی و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید. نحوه نظارت و ارزیابی عملکرد و تأثیرگذاری بر وضعیت کارکردی شرکت‌های آب و فاضلاب درباره نحوه هزینه‌کرد مبالغ برداشت شده از محل صندوق ذخیره ارزی و تأخیر در اجرا و اتمام پروژه‌های نیمه تمام، مطالعه، برنامه‌ریزی و نظارت و هماهنگی در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب و نحوه عملکرد در نظام انتصابات برخی از محورهای طرح تحقیق و تفحص مجلس است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول