اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تلاش اورسجی برای کرسی ریاست جهانی و قراردادهای میلیاردی بازیکنان

رئیس فدراسیون کبدی گفت: تلاش می‌کنیم کرسی ریاست جهانی برای ما باشد.

تلاش اورسجی برای کرسی ریاست جهانی و قراردادهای میلیاردی بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس اورسجی درباره انتخابات امروز، عنوان کرد: همه سازمان‌های موفق دارای برنامه راهبردی هستند و ما هم این برنامه‌ها را داشتیم. از هیات ها بهره و در بخش‌های مختلف به کار گرفتیم. یکی از دلایل موفقیت کبدی در بازی‌های آسیایی، برگزاری لیگ، میزبانی جهانی و ... همکاری هیات‌ها، کمیته، وزارت و رسانه‌هاست.

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، خاطرنشان کرد: از ۳ ماه پیش برنامه‌ها را آغاز و اردوها را شروع کرده‌ایم. کرونا اجازه نداد مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم. با کره جنوبی، هند و پاکستان مکاتبه کردیم تا اردوی تدارکاتی داشته باشیم‌. امیدوارم قبل از پایان سال اردویی داشته باشیم تا بچه‌ها محک بخورند. 

اورسجی درباره انتقادات یک کاندیدا مبنی بر اینکه تیم‌های قدرتمندی برای بازی تدارکاتی انتخابات نشده‌اند، گفت: صحت و شاهکار حرف‌های من در جاکارتا مشخص بود و در بحث جهانی هم کشور قدرتمندی غیر از هند، پاکستان و کره نیست که ما آنها را شکست دادیم. امروز اعضای مجمع بیش از گذشته به من اعتماد کردند و به شعارهایی که قبلا داشتم عمل کردم. رای بالا رسالت من را سنگین کرده و تلاش می‌کنم در این ۴ سال بهتر به کبدی خدمت کنم.

وی همچنین در پاسخ به این‌ سوال که حضور بازیکنان ایران در لیگ پروکبدی هند و افزایش لژیونرها چه برنامه‌هایی دارید، خاطرنشان کرد: این تعداد به ۱۶ نفر رسیده است و خوشحالم شرایطی فراهم شد تا بچه‌ها قرارداد میلیاردی ببندند. امیدوارم در سال‌های آینده این ارقام بیشتر شود. قرار است اسپانسرهای هندی به کشور بیایند و اگر بتوانیم پخش تلویزیونی بین‌المللی را بگیریم این عمل محقق می‌شود لیگ حرفه‌ای را در ایران داشته باشیم.

اورسجی در خصوص انتخابات فدراسیون جهانی،  اظهارداشت: آنها منتظر انتخابات ما بودند و می‌دانند ما در سطح بالایی هستیم. از فردا رایزنی را برای میزبانی و برگزاری اجلاس در ایران پیگیری می‌کنم تا ریاست فدراسیون جهانی از آن ما باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول