اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مجمع پارلمانی شهید سلیمانی با مشارکت مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود / لزوم توجه و حل مشکلات کامیون‌داران

نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: پیشنهاد می‌دهم مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حقوق مستضعفان جهان و با مشارکت نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود.

مجمع پارلمانی شهید سلیمانی با مشارکت مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود / لزوم توجه و حل مشکلات کامیون‌داران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ضمن اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: پیشنهاد می‌دهم مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حقوق مستضعفان جهان و با مشارکت نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم، ادامه داد: در این مجمع پارلمانی برای جهانی کردن مکتب شهید سلیمانی که همانا خط امامین انقلاب است، می‌تواند نقش فراوانی ایفا کند.

وی در خصوص مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل کامیون‌های سنگین، افزود: این افراد ستون فقرات اقتصاد کشور هستند، رانندگان کامیون‌ از اقشار زحمتکش و سختکوش این میدان هستند و لازم است،  برای حمایت از این افراد حقوق بازنشستگی آنها افزایش پیدا کرده زیرا دریافت حداقل حقوق در شأن آنها نیست.

میرتاج الدینی بیان کرد: رانندگان کامیون‌های سنگین بیش از ۳۰ تا ۴۰ سال در بیابان‌ها و جاده‌ها، برف و باران، سرما و گرما، یخبندان و... اقتصاد کشور را زنده نگه داشته‌اند و باید تامین شوند. همچنین برای تعویض کامیون‌های فرسوده آنها تسهیلات لازم از سوی دولت از طریق بانک‌ها و یارانه انرژی پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، متذکر شد: بیمه یارانه‌ای رانندگان کامیون‌های سنگین باید شمول بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول