اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استاندار فارس در بیرم: مشکلات سیل زدگان با شتاب بیشتری حل شود

استاندار فارس که به‌همراه برخی اعضای مدیریت بحران استان به لارستان سفر کرده بود با بازدید از منطقه سیل زده شهر بیرم و حضور در میان خانواده های سیل زده گفت: تمامی گروه های خدمات رسان و اعزامی باید با شتاب بیشتری به حل مشکل سیل در بیرم رسیدگی کنند.

استاندار فارس در بیرم: مشکلات سیل زدگان با شتاب بیشتری حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، محمد هادی ایمانیه  که شامگاه گذشته به بازدید از شهر سیل زده بیرم لارستان پرداخته بود گفت: تیم های ارزیاب از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان از سه شنبه 14 دیماه 1400 در مناطق و شهرهای سیل زده جنوب فارس به ویژه بخش بیرم لارستان برای ارزیابی و برآورد میزان خسارات سیل مستقر خواهند شد.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه که اردوگاه اسکان اضطراری در منطقه سیل زده شهر بیرم برپا شده است بیان کرد:  با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان امداد رسانی و تخلیه آب از منازل و خانوارهایی که دچار آبگرفتگی شدید شده اند با قوت ادامه دارد و برخی خانوارها نیز اسکان موقت یافته اند.

وی افزود: نیروهای راهداری از سوی ادارات کل راه و شهرسازی استان فارس و لارستان باید در مناطق سیل زده و با تمام توان و تجهیزات و ماشین آلات حضور یابند.

ایمانیه از فرماندار لارستان درخواست کرد:  عملکرد دستگاه های خدمات رسان و اعزامی به مناطق سیل زده را به طور دقیق را مورد رصد و ارزیابی قرار دهد و گزارش کار این دستگاه ها به استانداری هم اعلام شود.

نماینده عالی دولت در فارس یادآور شد: سیل همچنین به برخی تاسیسات زیربنایی در حوزه های مختلف آب، برق و به ویژه راه های فرعی و روستایی در لارستان نیز خسارت وارده کرده که تیم های کارشناسی با حضور در منطقه، میزان خسارات وارد شده در حوزه های مختلف را برآورد خواهند کرد.

ایمانیه  با توجه به میزان خسارات شدید ناشی از سیل و آبگرفتگی منازل مسکونی در بخش بیرم لارستان گفت: بیش از هزار بسته غذایی و معیشتی و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان از سوی سپاه، هلال احمر و کمیته امداد تامین و از امروز سه شنبه بین مردم سیل زده توزیع خواهد شد.

وی افزود : کمیته ویژه ای برای ارزیابی و رصد دقیق عملکرد نیروهای امدادی و دستگاه های خدمات رسان نیز با محوریت مدیریت بحران استانداری در منطقه لارستان و جنوب استان تشکیل خواهد شد.

استاندار فارس گفت: بر اساس اعلام هلال احمر استان فارس و شهرستان لارستان حدود ۵۶۰ خانوار در سطح این منطقه دچار آبگرفتگی  و متاثر از سیلاب شده اند که بیش از ۲۵۰ خانوار آن در بخش بیرم است و میزان خسارات در این منطقه بیش از سایر مناطق سیل زده جنوب فارس گزارش شده است.

 داریوش دهقان سرپرست فرمانداری ویژه لارستان نیز گفت: هم اینک آب، برق و گاز در همه این مناطق وصل و وضعیت تا حدودی به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول