اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ساخت نانوحباب‌‌ساز ایرانی/ صادرات محصول هایتک به بلاروس

یک شرکت دانش‌بنیان ابرژنراتور نانوحباب‌سازی به ظرفیت ۷۰ لیتر بر ثانیه که به سفارش کشور بلاروس ساخته شده بود را به این کشور ارسال کرد.

ساخت نانوحباب‌‌ساز ایرانی/ صادرات محصول هایتک به بلاروس

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، یک شرکت دانش‌بنیان ابرژنراتور نانوحباب‌سازی به ظرفیت ۷۰ لیتر بر ثانیه که به سفارش کشور بلاروس ساخته شده بود را به این کشور ارسال کرد.

ژنراتور ساخته شده قابلیت افزایش میزان اکسیژن محلول آب تا ۴۰ ppm را داشته و ابعاد نانوحباب‌های تولیدی در آن کمتر از ۵۰ نانومتر است.

به گفته مدیرعامل این شرکت، از دیگر مزایای ژنراتور نانوحباب ساز تولید شده، عدم نیاز به مصرف برق مازاد است. این دستگاه در بخش پرورش ماهی کشور بلاروس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پلتفرم تولید نانوحباب این شرکت نانو فناوری، قابلیت تولید انواع نانوحباب‌های گازی (اکسیژن، هوا، ازن و …) را درون آب و دیگر سیالات دارد. 

براساس اطلاعات منتشر شده، استفاده از آب حاوی نانو حباب اکسیژن به‌طور مستقیم بر روی سلامت ریشه موثر بوده که منجر به بهود جذب عناصر مغذی از طریق ریشه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول