اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یاران سلیمانی در عزای سلیمانی/ استقبال از شهدای خوشنام در شهرستان نور

دراستانه سالروز شهادت نخستین شهید مدافع ولایت بانوفاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد سیدالشهدا مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی عطر و بوی شهدا فضای شهرستان نور را فرا گرفت و گل های پرپر شده کربلای ایران با حضور در شهرستان نور و استقبال ولایتمداران نوری در مراسم بزرگداست فرمانده بزرگ خود سردار سلیمانی شرکت کردند.

یاران سلیمانی در عزای سلیمانی/ استقبال از شهدای خوشنام در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، این روزها که در فاطمیه دوم قرار داریم استان مازندران میزبان آلاله‌های خونین دشت کربلای ایران است و شهرهای مختلف این استان ولایی با حضور این پیکرها عطر و بوی شهادت گرفت و فضا را معطر کرد.

حضور گاه و بی‌گاه پیکرهای معطر شهدا هم تلنگری است برای مردم و مسؤولان و هم یادآوری است برای آنان که متوجه ارامش، اسایش و امنیت امروز منطقه نیستند؛ راویان و سخنرانان باید همواره این نکات را یاداوری کنند و متذکر شوند تا عمدا یا سهوا فراموش نشود.

کاروان سه شهید خوشنام که عصر امروز مهمان مردم ولایتمدار شهرستان نور بود از غرب شهرستان ابتدا وارد شهر رویان شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

 در لحظات نخست ورود جمعیتی که در مقابل گلزار شهدای این شهر منتظر بودند به همراه همرزمان شهید مدفون در این گلزار از کاروان شهدا استقبال کردند.

کاروان شهدا پس از استقبال از خیابان امام (ره) بلوار سرداران شهید علوی و فاطمی به سمت شهر نور حرکت داده شد؛ مسیر برای شهدا آشنا بود، زیرا در ایام دفاع مقدس همرزمان شهدا از همین مسیر و خیابان به سمت کربلای جبهه های ایران اسلامی می‌رفتند برخی شهید، برخی جانباز و برخی هم به سلامت بازگشتند،  تعدادی از همان رزمندگان امروز میزبان‌شان بودند.

کاروان با همراهی مردم پیاده و سواره به شهر نور رسید در این شهر در مقابل مصلی نور میعادگاه نماز جمعه با استقبال چشمگیری متوقف شد و پس از دقایقی با ادامه مسیر و طی مسافتی که مردم به صورت پیاده و خودرویی کاروان را همراهی کردند به سمت شهر ایزدشهر رفت و در این شهر نیز در مقابل مصلی نماز جمعه این شهر مهمان ایزدشهری‌ها بود.

کاروان شهدا که مسیر حرکت کاروان رزمندگان را برای همه یادآوری کرد برای اقامه نماز جماعت با نمازگزاران نوری همراه و در مصلی نماز جمعه این شهر نماز مغرب و عشا را اقامه کردند.

 

انتهای پیام/۳۱۴۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول