اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نویدکیا: برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم

سرمربی سپاهان گفت: با یک تیم خوب و مطمئنا باانگیزه بازی داریم. چون می خواهند امتیاز خوبی بگیرند. ما هم برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم.

نویدکیا: برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از مشهد، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: ما باید واقعیت را قبول کنیم. سه باخت متوالی داشتیم,  مقداری از شرایط ایده آل خارج شدیم.

وی افزود: بازی با پدیده برای ما بازی بسیار مهمی است. این که پدیده آخر جدول است برای ما مهم نیست. مهم این است که با یک تیم خوب و مطمئنا باانگیزه بازی داریم. چون می خواهند امتیاز خوبی بگیرند.

نویدکیا در ادامه گفت: ما هم برای این که از این شرایط خارج شویم، به سه امتیاز بازی نیاز داریم و فکر می کنم بازی جذابی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پدیده برای ما قابل احترام است.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: واقعیتی که برای من در تیم سپاهان وجود داشته این است که برای ما دیگر چیزی به اسم بازی راحت وجود ندارد و همه بازیها سخت است. همه تیم ها می خواهند از ما امتیاز بگیرند و این یک واقعیت است. این کار ما را سخت تر می کند.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. بازیکنانم انگیزه زیادی دارند. ولی باید با واقعیت ها جلو رفت. بعضی وقت ها ممکن است انگیزه بیش از حدتیم را اذیت کند. امیدوارم بازیکنان فردا منطقی تر فکر کنند و احساساتی بازی نکنند و با منطق بتوانیم بازی خوبی اجام دهیم.

نویدکیا در پاسخ به پرسشی درباره دلیل مشکلات سپاهان در نیم فصل اول گفت: شاید حرف من مقداری غیرمنطقی به نظر بیاید. ما بیش از حد بدشانسی آوردیم. نمیخواهم این موضوعات را توجیه کنم. این مشکلاتی است که سپاهان داشته است.

اما واقعیت این است که در آمارهایی که هر هفته داریم همه چیز رو چک می کنیم فکر میکنم یکی از بهترین تیم های ایران هستیم. در همه آیتم ها تیم اول هستیم ولی خب متاسفانه خیلی از موقیعت هایمان را هدر دادیم و این یک معظل بزرگ است. اما در نهایت در فوتبال امروز نتیجه مهم است و هرچقدر من اینجا بشینم توضیح بدم که تیمم بیشترین موقیعت را می سازد، کمترین موقعیت را به حریف می دهد، از لحاظ دوندگی از همه تیم ها بهتر است و خیلی چیزهای دیگر در نهایت توجیه است. اصل موضوع این است که تیم ها باید نتیجه هم بگیرند. در این کار یک مقدار مشکل داریم و قطعا فکر می کنم می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم. 

وی درباره گلر خارجی خود نیز گفت: کاملا از او راضی هستیم. شاید گل های بدی خورده باشد ولی واقعا این گونه نیست. ان چیزی که من از یک دروازه بان میخواستم دارد با تمام وجودش برای تیمش انجام می دهد. روی گل هایی که خورده است واقعا مقصر اصلی نبوده است که من بخوام انتقادی از او بکنم. 
نویدکیا درباره نقل و انتقالات زمستانی نیز گفت: اگر بخواهم واقع بینانه حرف بزنم من تیم خوبی دارم و فکر نمی کنم نیازی به بازیکن داشته باشم و اگر واقعا حس کنیم در کادر فنی نیازی به کسی داریم ان موقع درباره اش صحبت می کنیم. اما فکر نمی کنم احتیاجی به بازیکن داشته باشم. باید بیشتر روی این مساله تاکید کنیم از لحاظ هماهنگی بچه ها را بیشتر به هم نزدیک کنیم تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم
سرمربی سپاهان اصفهان در خصوص محروم و مصدوم های تیم نیز گفت: آقای مهدی زاده مصدوم شده اند و اقای میرزایی هم از بعد از بازی نساجی که بخاطر برخورد زانو با بازیکن نساجی مصدوم شده است کماکان از تیم دور است.
وی درباره عملکرد شهریار مغانلو و جدا شدنس در نیم فصل گفت: جدا شدن بازیکنانان مسئولیتش با من است. درسته اگر کسی بخواهد و سپاهان را دوست نداشه باشد مجبورش نمی کنم که در اینجا بماند اما درباره شهریار قطعا او را به هیچ تیمی نمی دهم. 
نویدکیا افزود: درسته موقعیت های ما گل نشده است. بحثی در این باره نیست. اما از لحاظ نوع فوتبالی که من دوست دارم تیمم دارد این کار را انجام می دهد. اولش هم گفتم دلم نمیخواهد توجیه کنم که چون زیبا بازی میکنند پس دیگر هیچ مشکلی نست و این تیم باید همینگونه ادامه بدهد. واقعیت این است فوتبال نتیجه هم می خواهد. تیم های بزرگی مثل تیم های پایتخت نشین، سپاهان، تراکتور و دیگر تیم هایی که میخواهند بالای جدول باشند باید واقعیت را قبول کرد که هواداران برد می خواهند.
سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: دنبال بودن اینکه چه تیمی خوشگل بازی می کند کدام تیم موقعیت درست می کند یا چه نوع سبک فوتبالی دارد شاید خیلی توجه نکنند ولی خب خوشبختانه شرایط ما در سپاهان کمی راضی کننده است و باشگاه به این چیزها هم توجه می کند ولی در نهایت بالاخره نتیجه را هم میخواهند و اینگونه نیست که بگوییم چون زیبا بازی می کنیم مشکل دیگری نداریم. اصلا اینگونه نیست.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: دنبال بودن اینکه چه تیمی خوشگل بازی می کند کدام تیم موقعیت درست می کند یا چه نوع سبک فوتبالی دارد شاید خیلی توجه نکنند ولی خب خوشبختانه شرایط ما در سپاهان کمی راضی کننده است و باشگاه به این چیزها هم توجه می کند ولی در نهایت بالاخره نتیجه را هم میخواهند و اینگونه نیست که بگوییم چون زیبا بازی می کنیم مشکل دیگری نداریم. اصلا اینگونه نیست.  

وی درباره احتمال بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان نیز گفت: من با او صحبتی نکرده ام و در این مورد هم چیزی نمی دانم.

نویدکیا در پاسخ به هوادران بخاطر موج نارضایتی از عملکرد تیم گفت: به آنها حق می دهم. طبیعی است که از تیمی مثل سپاهان و از من انتظار زیادی دارند. بهشان حق می دهم. فقط می تونم بگم تمام تلاشم را دارم می کنم که تیم خوبی داشته باشیم. در این مسیر تا چه حد می توانم موفق باشم و به کجا این تیم را برسانم نمی توانم حرفی بزنمو فقط به هوادارا می توانم بگم تمام تلاشم را دارم می کنم. این رو هم بگم اگر به اندازه هوادران سپاهان را دوست نداشته باشم کمتر از انها نیست من عمرم را دراین تیم سپری کردم و به اندازه همان ها دغدغه تیم را دارم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول