اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آماده سازی طرحی برای تطبیق انتصابات شهرداری با قانون

عضو شورای شهر تهران از آماده سازی طرحی برای تطبیق انتصابات شهرداری با قانون خبر داد.

آماده سازی طرحی برای تطبیق انتصابات شهرداری با قانون

به گزارش خبرنگار فارس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران پس از پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دنبال یک انتصاب در ماه گذشته از سوی شهردار تهران و پست گرفتن بستگان درجه یک یکی از اعضای شورا  برای دفاع از حیثیت شورا  قانون مدیریت تعارض منافع را اصلاح و اعضای شورای شهر را هم مشمول آن کردیم، گفت: حدود یک ماه این مصوبه در کمیسوین ها مختلف بررسی شد و احساس کردیم این اصلاحاتی که به صحن آمده روح لازم را ندارد و توقع مردم و شهرداری و افکار عمومی را قانع نمی کند، چون مشمول گذشتگان نمی شود و از امروز به بعد قابل اجرا بوده و حس کردم به عنوان نماینده مردم پیشنهاد اصلاح دهم.

وی ادامه داد: ماده 19 آیین نامه استخدامی شهرداری و آیین نامه طبقه بندی شرایط احراز مشاغل شهردرای را موظف به اجرا می کند که این معنا که برای استفاده و  تصدی پست های مدیریتی از درون شهرداری استفاده کند و ثانیا براساس شرایط احراز شغل افراد را انتخاب کند، مثلابرای  احراز بالاترین پست، باید مدرک دکتری متناسب و 10 سال سابقه مدیریت در پست های مادون داشته باشند اما مورد قبول قرار نگرفته است.

امانی تبصره پیشنهادی را دارای ضمانت اجرا دانسته و گفت: از طریق این پیشنهاد می توانستیم تمام انتصابات را با قانون تطبیق داده و با حذف آن قانون بی روح خواهد شد.

وی درباره تاکید یکی از اعضا بر جوانگرایی در بدنه شهرداری طبق بیانیه گام دوم انقلاب و مغایرت این پیشنهاد با این موضوع گفت: بیاینه گام دوم هم بر جوانگرایی و هم عدالت طلبی تاکید دارد  و قرار نیست یک فصل از بیانیه را دیده و بقیه را نادیده بگیریم.

 عضو شورای شهر تهران  برای جبران این مساله از آماده سازی طرحی  خبر داد که این طرح همین روح را دارد و گفت: برایمان رای آوردن مهم نیست مهم انجام وظیفه و به نمایندگی حرف زدن از سوی مردم است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول