اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» براساس ۵ کتاب برگزار می‌شود

به مناسبت ایام دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» برگزار می‌شود.

نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» براساس ۵ کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» از ۵ کتاب با موضوع سردار دل‌ها، از ۱۱ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۰ استان‌های برگزار می‌شود.

روز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ استان اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ میزبان نشست نمایشنامه‌خوانی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خود نوشت قاسم سلیمانی و استان تهران از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه‌خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» بود.

امروز یکشنبه ۱۲ دی نیز استان‌های لرستان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و چهار محال و بختیاری از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ و روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه استان‌های مازندران از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و بوشهر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه‌خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» خواهند بود.

روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه نیز استان‌ یزد از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰  میزبان نشست نمایشنامه‌خوانی از کتاب «آوِرتین» و استان فارس از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه‌خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» هستند.

همچنین استان‌های کرمانشاه از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و خراسان رضوی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ روز چهارشنبه ۱۵ در ماه میزبان برگزاری نشست نمایشنامه‌خوانی از کتاب «شاید پیش از اذان» خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزها و ساعت‌های یاد شده با مراجعه به اینجا از طریق اسکای روم در این عصر شعرهای مجازی حضور پیدا کنند. همچنین این برنامه به‌صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه مجازی نهاد در پیام رسان سروش www.sapp.ir/iranpl و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول