اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیری: کسر7امتیاز برای گل‌گهر انگیزه شد/تا به خودمان بیاییم امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید مقابل گل گهر برنده شویم در غیر این صورت، دو-سه هفته دیگر نیم فصل است و تا به خودمان بیاییم امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم.

امیری: کسر7امتیاز برای گل‌گهر انگیزه شد/تا به خودمان بیاییم امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم

مهران امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم نفت مسجد سلیمان پس از کسب یک برد و یک مساوی در دو هفته‌ اخیر اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوب است. اگر اشتباه داور نبود، نساجی را هم می‌توانستیم ببریم اما به هرحال بازی مساوی شد.

وی با اشاره به بازی این هفته مقابل گل گهر عنوان کرد: بازی سختی داریم. بلبلی و نادری به دلیل 4کارته شدن و کرار به خاطر مصدومیت همراه ما نیستند اما باید از این بازی خانگی امتیاز بگیریم. آن‌ها تیم خوب و پرمهره‌ای دارند. کسر 7 امتیاز هم برایشان انگیزه‌ای شده که جبران کنند و به بالای جدول برگردند اما با تمام توان مقابل این تیم قرار می‌گیریم. تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه دست خداست. امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا انگیزه و هدف برنده شدن در این بازی را دارند، گفت: صددرصد. گل گهر چند بازیکن سرعتی و تاثیر گذار دارد. یکی دو بازیکنشان مانند سعیدصادقی و علیرضا آرتا با خودم هم‌تیمی بودند که بازیکنان خوبی هستند. گل گهر یکی از تیم‌های خیلی خوب این فصل چه از نظر فنی و چه از نظر مهره‌ای است. با اینحال ما در چند هفته گذشته روند خوبی داشتیم. حتی مقابل تراکتور که نتیجه را واگذار کردیم، شرایطمان خوب بود. چند هفته‌ای بود که خوب بازی می‌کردیم اما امتیاز نمی‌گرفتیم. با اینحال در دو بازی اخیر نتایج خوبی گرفتیم و در این بازی هم برای برد به زمین می‌رویم تا ان‌شاالله روندمان تداوم داشته باشد.

امیری در مورد روند کیفی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نباید اینجای جدول باشیم. البته تیمی که دیر شروع کند، ضربه می‌خورد. اولین بازی لیگ مقابل پیکان دومین بازی تدارکاتی ما شد. ضمن اینکه تغییرات زیادی داشتیم. بدنسازی نداشتیم و مصدومانی که داریم به همین خاطر است ولی امیدواریم که در این بازی برنده شویم. با توجه به شرایطمان در جدول اگر این بازی را هم از دست بدهیم، دو-سه هفته دیگر نیم فصل است و تا به خودمان بیاییم امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم.

وی در خصوص اینکه بعد از گل‌گهر دربی نفتی را پیش رو دارند و سپس باید به مصاف استقلال و پیکان بروند که پایان سختی در نیم‌فصل اول برای نفت مسجدسلیمان خواهد بود، گفت: بازی آسانی در لیگ نیست. تیم‌های پایین جدول هم تلاش می‌کنند به هم امتیاز ندهند. بازی با نساجی و فجرسپاسی واقعا سخت بود. اما بازی با تیم‌های بالای جدول هم انگیزه خاص خودش را دارد. تلاش می‌کنیم که امتیازات خوبی بگیریم تا شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول