اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

14 دی انتخابات شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود/ رئیس شورا باید رابطه خوبی با نهادهای حاکمیتی داشته باشد

نماینده شورای استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها از برگزاری انتخابات شورای عالی استان‌ها در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: رئیس شورا باید رابطه خوبی با نهادهای حاکمیتی داشته باشد.

14 دی انتخابات شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود/ رئیس شورا باید رابطه خوبی با نهادهای حاکمیتی داشته باشد

محمدرضا فلاح  نماینده شورای استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس به برگزاری انتخابات شورای عالی در روز سه‌شنبه 14 دی اشاره کرد و گفت: باید کسی را برای ریاست شورای عالی استان‌ها انتخاب کرد که ارتباط خوبی با مجموعه حاکمیتی، دولت و مجلس داشته باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که به نظر بنده آقای سروری نائب رئیس شورای شهر تهران می تواند گزینه خوبی برای ریاست شورا باشد، گفت: برای این امر دلایلی دارم. سروری تخصص لازم را در مدیریت شهری دارد و قاعدتاً می‌توانند سکاندار خوبی برای اداره شورای عالی استان ها باشد.

وی با بیان اینکه سروری می‌تواند جایگاه شورای عالی استانها را ارتقا دهد، گفت: ما باید از ظرفیت افراد اینچنینی استفاده کنیم چرا که شورای عالی نیازمند روابط خوبی با سایر نهادهاست.

فلاح به جلسه ای که چندی پیش اعضای شورای عالی استان ها با یکدیگر داشتن اشاره کرد و گفت:  این جلسه بیشتر برای آشنایی بوده است و اینکه افراد به یک اجماع و اتحاد برسند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول